Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-05-24 05h03
Antwoorden: 196 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Goedemorgen, we gaan hier verder!
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-juni/m-p/161280
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy
en alle anderen die komen meelezen, of iets willen schrijven een goedemorgen.
Wat een dikke miserie in de Voeren en Luik, verdomme maak
dat mee, kom je niet te boven. Het wordt steeds erger en erger met dat weer!
Probeer van jullie weekend te genieten.
@Josette @fregilcy @Tinneke2 @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen.
@fregilcy ja ja daar kan je met 4 in maar het is een Mini dus niet te groot. Nu moet ik dat niet heb geen kinderen enkel een vriend dus dat is geen probleem. Ik ga wel met regelmatige basis weg met mijn twee beste vrienden en hun zoon maar dan nemen we de andere auto mee. En de andere auto is ook als we de honden mee pakken. Mijne is enkel voor te werken , de auto hiervoor de BMW , nam ik ook bijna niet mee ook enkel voor te werken.
Maar om je een antwoord te geven ja het gaat maar het is elektrisch.
Voor vandaag ga ik dan ook weg met mijn enkel mijn beste vriendin en de kleine de papa blijft thuis die heeft wat last van de rug. Nemen dan wel zijn nichtje mee dus met vier weg vandaag aangezien mijn vriend thuis blijft bij de honden.
@Josette heb er niks van gehoord in Luik en Voeren maar kan wel raden wat het weer is door dat slechte weer. Dat gaat niet stoppen dat is met al die regen en daar zijn we niet tegenop gewassen. Vroeger had je dit extreme weer niet maar dat word erger en erger.
Voor de rest zeg ik iedereen een fijne dag vandaag.
Prima goed geregeld zou ik zeggen 😉
@patrick2 Hey kun je daar met zijn vieren in, een mini Cooper zekers of is het een ander, Is er daar
zoveel plaats in, Ik weet het niet he , de nieuwe heb ik nog nooit van binnen gezien en elektrisch dat
ken ik niet zo goed , de benzine motoren die kende ik goed MG (Moris) waren goede sportwagens
maar ik wens U er alle plezier en geluk mee.