annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand mei.

Topic gestart op: 01-05-24 05h03

Antwoorden: 196 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand mei.

OPGELOST

Mei.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen, we gaan hier verder!

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-juni/m-p/161280

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

196 ANTWOORDEN 196
fregilcy
Aspirant genezer

@Josette @patrick2 @Cdt24801@Tinneke2

Hallo iedereen,     alles is hier goed aan de zee,    er staat nog steeds water in,   😀    goed weer maar

gisteren in de namiddag een koude wind   🌬    maar heel goed om te wandelen ,        nu is het heel lekker

buiten bijna geen wind en de zon doet haar best   🌝     dus het word weer heerlijk.   🌞   het doet toch

goed om er eens tussen uit te zijn. 🍕       heel lekkere dingen om een beetje uit te rusten🍦🍨   

ik hoor en lees dat alles goed gaat,       dus genieten maar ,        ik heb er niet aan het noorderlicht

gedacht ,     groetjes aan iedereen en een goed weekend ,      ik blijf nog tot maandag avond

, dan terug naar huis  daaag 

Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy

en alle anderen  die komen meelezen, of iets willen schrijven een goedemorgen.

Hier de regenkamer en de was doen.

@Tinneke2 loop jezelf niet voorbij hé.

Fijne zaterdag iedereen.

patrick2
Wijze
Wijze

@Josette @Tinneke2 @fregilcy @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen. 

@Tinneke2 dat kan eens deugd doen en heel erg gezellig zijn zo een lekker etentje met een vriendin. Dat het maar goed gezellig is geweest en dat je er maar van genoten hebt. 

Voor vandaag ga ik naar Holland naar die vrienden toe voor de kleine zijn verjaardag. Seffens al vertrekken dan kan ik ook weer op tijd naar huis. 

Voor de rest zeg ik een fijne dag vandaag. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @fregilcy  En alle andere 

Goedemiddag,

@Josette  Ben een beetje 🤏 laat maar had het even druk . Naar de kringloopwinkel en Delhaize geweest met een vriendin . Blij te horen 👂 dat het beter gaat met Douglas. 

@patrick2  Getrakteerd geweest op een etentje van een vriendin en het geeft lekker 😋 gesmaakt het is eens wat anders om alleen te eten . Uiteraard op een terrasje gezeten. Met een heerlijk 🥤.

@fregilcy je hebt schitterend ☺️ weer geniet 😊 er nog maar van aan de zee 🌊. Iedereen nog een heerlijke dag 👋 

tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt .

Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy

en alle anderen  die komen meelezen, of iets willen schrijven een goedemorgen.

@fregilcy fijn je te lezen, een beetje naar beneden scrollen, dan

zie je jullie felicitaties! Het gaat de goede richting in met Douglas dank je.

Hier dadelijk de boodschappen gaan doen, oooo wat haat ik dat!

Maar de koelkast is leeg.

Fijne vrijdag.

Leden met de meeste pluimen