Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-05-24 05h03
Antwoorden: 196 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Goedemorgen, we gaan hier verder!
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-juni/m-p/161280
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @fregilcy en alle andere die komen binnen wippen .
goedemorgen ,
Mijn ochtend oefeningen zijn gedaan . Nu even pauze inlassen . En dan zie ik wel wat er op mij af komt . @Josette Kan het heel goed begrijpen en heb heel veel begrip voor jou dat je niet zo goed slaapt, 🛏️ met al wat er op je af komt al deze grote zorgen. En ja je moet er doorheen. Je bent echt goed 👍 bezig wat je allemaal doet . Verzorg je ook en slaap of rust ook toch wat dat jij er niet onderdoor gaat. 🕯️
@patrick2 Nu nog goed profiteren van je verlof want de dagen vliegen ✈️ voorbij .
@fregilcy kan nog niets zeggen over mijn zetel want mijn zus geeft hem besteld dus heb er nog niet in gezeten . En geluk heb ik nog niet zoveel in mijn leven gehad . 🥹Weet alleen dat het een mooi is en naar mijn smaak .
wens ieder van jullie een fijne dag tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
Dat genieten zal wel lukken @Tinneke2 kom net uit de garage en heb een nieuwe auto gekocht. Had het niet verwacht want moest gaan voor banden , mijn zomer banden terug op te leggen. Toen zei de garage dat ook de remblokken achter versleten waren dus de auto moest blijven staan zat al ijzer op ijzer. Goed ik bel mijn vriend om mij te halen.
Die komt aan en we lopen over de afdeling waar auto's te koop zijn. Zegt die een Mini Cooper is wel schoon ik zeg ja. Dus al met al een nieuwe Mini Cooper gekocht wel elektrisch want rij zo veel KM toch niet.
Kreeg voor de BMW zelfs geld terug en dat heb ik dan bijgelegd aangezien mijn lease bedrag per maand dan veel naar beneden gaat.
Dus ja jongens en dames heb een nieuwe auto zo is het ontstaan. De remblokken worden niet vervangen de BMW blijft thuis voorlopig in de garage heb die niet nodig. Dan is het deze week of volgende de andere ophalen.
Proficiat @patrick2 ! dat is dan het overblijfsel van naar Frankrijk te gaan kijken en kopen
op zijn Frans veel geluk ermee als ge nog wat Frans geld over hebt laat het weten he
hahahaha 🗼😁
Proficiaat @patrick2 ! 😍