Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-05-24 05h03
Antwoorden: 196 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Goedemorgen, we gaan hier verder!
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-juni/m-p/161280
je moet het maar doen altijd klaar, langs de andere kant je ziet veel mensen, en het is een zeer mooie hobby.
@Tinneke2@Josette @fregilcy @Cdt24801 en alle andere een goedemiddag.
@Tinneke2 idd het is weer de laatste nacht dan weer weekend. En is de zetel gearriveerd ? Lig je er al lekker in ..?
@fregilcy idd weer een week om dat wil zeggen nu nog twee weken en dan is het gedaan in de nachten.
Voor de rest zeg ik iedereen een fijne dag verder.
@patrick2 De zetel is gearriveerd ze waren er al om 13 u 25 en zeer goed ingepakt 🎁. Super vriendelijk mensen . Lig er zalig in . Heb toch even al getest . Maar nu ga ik nog even van het zonnetje genieten ☺️. Fijne werknacht nog . tinneke2/Wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @fregilcy en alle andere
Goedemorgen,
@Josette Voorlopig gaat ze nog geen nieuw poesje nemen, het is nog te vroeg.
En heb goed nieuws 🗞️ gisteren een mail gekregen dat ze vandaag af mijn zetel komen brengen . In de namiddag. Zal er vanavond al kunnen in liggen . En ze nemen de verpakking mee en zetten hem op de plaats waar ik wil . Wat een service. Ben echt blij 😀 en benieuwd.
@fregilcy Vlug alles netjes poetsen nog eens goed en klaar om de zetel te plaatsen .
@patrick2 bijna weekend voor jou 😀.
Fijne dag iedereen groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy
en alle anderen die komen meelezen,
of iets willen schrijven een goedemorgen.
@Tinneke2 ooo wat erg voor je zus. Komt er een nieuw poesje?
We duimen dat je snel iets hoort van je zetel.
Zo hier is het weeral kapperstijd.
Maak er een fijne donderdag van.