annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand mei.

Topic gestart op: 01-05-24 05h03

Antwoorden: 196 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand mei.

OPGELOST

Mei.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen, we gaan hier verder!

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-juni/m-p/161280

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

196 ANTWOORDEN 196
fregilcy
Aspirant genezer

je moet het maar doen altijd klaar, langs de andere kant je ziet veel mensen, en het is een zeer mooie hobby. 

patrick2
Wijze
Wijze

@Tinneke2@Josette @fregilcy @Cdt24801 en alle andere een goedemiddag.

@Tinneke2 idd het is weer de laatste nacht dan weer weekend. En is de zetel gearriveerd ? Lig je er al lekker in ..? 

@fregilcy idd weer een week om dat wil zeggen nu nog twee weken en dan is het gedaan in de nachten. 

Voor de rest zeg ik iedereen een fijne dag verder. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 De zetel is gearriveerd ze waren er al om 13 u 25 en zeer goed ingepakt 🎁. Super vriendelijk mensen . Lig er zalig in . Heb toch even al getest . Maar nu ga ik nog even van het zonnetje genieten ☺️. Fijne werknacht nog . tinneke2/Wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @fregilcy  en alle andere 

Goedemorgen,

@Josette  Voorlopig gaat ze nog geen nieuw poesje nemen, het is nog te vroeg.

En heb goed nieuws 🗞️ gisteren een mail gekregen dat ze vandaag af mijn zetel komen brengen . In de namiddag. Zal er vanavond al kunnen in liggen . En ze nemen de verpakking mee en zetten hem op de plaats waar ik wil . Wat een service. Ben echt blij 😀 en benieuwd. 
 @fregilcy Vlug alles netjes poetsen nog eens goed en klaar om de zetel te plaatsen . 
@patrick2  bijna weekend voor jou 😀
Fijne dag iedereen groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy

en alle anderen  die komen meelezen, 

of iets willen schrijven een goedemorgen.

@Tinneke2 ooo wat erg voor je zus. Komt er een nieuw poesje?

We duimen dat je snel iets hoort van je zetel.

Zo hier is het weeral kapperstijd.

Maak er een fijne donderdag van.

Leden met de meeste pluimen