Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-05-24 05h03
Antwoorden: 196 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Goedemorgen, we gaan hier verder!
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-juni/m-p/161280
@Cdt24801 @Josette @Tinneke2 @fregilcy en alle andere een goedemorgen.
@Cdt24801 goed te lezen dat er beterschap komt in je rug want dat kan erg lang duren. Hoop dat je mee kan rijden met de moto volgende week die tour.
Voor de rest heb ik niet heel veel te vermelden enkel dat ik vandaag een rustige dag ga hebben. Moet dan ok enkel de koffer in pakken en klaar. Dus ik zeg tegen iedereen een fijne dag vandaag en tot achter een paar dagen.
@Tinneke2 met veel plezier gedaan,
vandaag een echte baaldag het is hier 27° in de schaduw.
Pfffffffffffffffffffff. Dus niet even buiten niks.
Morgen weer beter gaat wel over.
Fijne avond aan iedereen.
@Josette Hier 👈 bij mij ook h b nog van niemand iets gehoord . Word het stilaan gewoon .
En niets te doen in stad 🏙️.
voor jou om je te troosten . Fijne avond tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
Hallo iedereen, op 1 mei legt iedere vogel een ei, ik heb er nog geen enkel gezien,
wel veel lawaai van tortel duifjes, maar ja wat doe je tegen verliefde vogels. soms leuk om te zien
hoe dat mannetje al het mogelijke doet om die aandacht van het vrouwtje te krijgen;
patrick2 geniet maar met volle teugen van uw vakantie. veel plezier daar.
eerst de was helpen uithangen, 1 mei dag van de arbeid, dat is buiten de vrouw gerekend ,
als t' goed weer is altijd iets te doen, wassen, ramen poetsen , enz. ik weet niet hoe een vrouw
dat allemaal onthoud, het is maar goed ook het zou anders wat worden.
zo de dag goed ingezet een heel leuke dag aan iedereen daaaag
@Josette @patrick2 @Cdt24801 en alle andere
Goedemorgen ,
@Josette ondanks al je zorgen heb je weer een prachtige foto op Tribe gezet wat een inzet en moed heb je verdiend een dikke pluim.
Begrijpelijk dat je nu niet zo goed slaapt 🛏️ maar we steunen je door dik en dun . We denken 🧐 aan jou .💐
@patrick2 het is bijna zover dan kan je vertrekken op reis 🧳 en alles al in orde lees ik.
w. Ik ben deze morgen al vroeg op slakken 🐌 jacht gegaan zoveel heb ik er nog nooit gezien bah en het waren er dikke , sommige blaren volledig opgevreten . Heb er nu wel iets aan gedaan kopere ringen rond de planten gedaan en korrels gestrooid . Vind erg dat ik het moet doen maar anders zijn mijn bloemen allemaal naar de vaantjes.
wens iedereen een fijne Meidag.
groetjes 👋 tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt