Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-05-24 05h03
Antwoorden: 196 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Goedemorgen, we gaan hier verder!
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-juni/m-p/161280
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy
en alle anderen die komen meelezen, of iets willen schrijven een goedemorgen.
@Tinneke2 fijn dat te lezen, ik ben blij dat die dagen voorbij zijn.
De deze dadelijk naar de piekendokter.
Fijne dinsdag iedereen.
@Josette @patrick2 @Josette @fregilcy en alle andere
Goedemorgen,
@Cdt24801 wij hebben hier donker en ⚡️ en felle regen ☔️ gehad bij mijn ouders op Moederdag . Je zal al wat uitgerust zijn nu . Je kan wel goed tegen een stootje . En de rug gaat dat ondertussen al ?
@Josette Met Moederdag leuke dag gehad ik heb ook twee geschenkjes gekregen een van mijn moe een mooi grote vetplant met roze bloemen op . En een trui met korte mouwen van mijn zusje uit Frankrijk 🇫🇷.
@patrick2 Geniet nog maar van je week verlof nu schijnt de zon 🌞 af en toe en soms wolken ☁️ komen steeds dichter bij . Met een strak briesje en dat doet deugd .
fijne begin van de week iedereen. tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy
en alle anderen die komen meelezen, of iets willen schrijven een goedemorgen.
@Cdt24801 oei Stefaan nog een gratis douchke erbij!
Hier géén drup gezien.
Fijne maandag zei ik na een rotnacht.
@Josette @Cdt24801 @Tinneke2 @fregilcy en alle andere een goedemorgen.
@Cdt24801 fijn dat het goed is mee gevallen enkel jammer van de regen. Hier oogkeen regen gezien.
Voor de rest gisteren lekker samen een BBQ gedaan met een wijntje en dan samen lekker buiten gezeten. Nu weer maandag dus werken dag voor mijn vriend die zijn verlof is gedaan.
Ik ben deze week nog lekker thuis dus nog ff rust en genieten van de laatste week.
Voor de rest zeg ik iedereen een fijne dag vandaag.