annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand mei.

Topic gestart op: 01-05-24 05h03

Antwoorden: 196 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand mei.

OPGELOST

Mei.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen, we gaan hier verder!

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-juni/m-p/161280

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

196 ANTWOORDEN 196
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Cdt24801  ik vond het ook raar dat ze het woord **bleep** weg lieten of het een verboden 🚫 woord is . Men mag daar toch over spreken 🗣️ en elkaar steunen 😮💨 bij verdriet …. Dus vind je mening zeer oprecht iedereen mag en moet er over praten punt. En weet wel dat je goed zal verzorgen en met al je ervaringen maar we zijn alleen bezorgd om jou🫀

Fijne avond tinneke2wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801  En alle andere 

Goedemorgen,

@Josette vind het echt jammer dat de ziekte : anhidrose voor altijd hebt . Dat je nooit eens kan genieten van de zon ☀️ . Jullie h ben al zoveel te verduren . Een beetje geluk 🍀 mag er nu wel komen . Vingers cross 🤞.

@Cdt24801 Hou je toch maar nog rustig , en misschien een tip zou je volgende week geen korset of extra stevig steunverband drag n op de moto voor de rug als het de zwaarste begeleiding van het jaar wordt. Het is maar een idee 💡. Of toch iets meenemen voor mocht je pijn krijgen . Want dat je niet terug naar af b nr hè daarna . Ben bezorgd dat je dan helse pijn hebt weer . Verzorg je nog goed 😊.

@patrick2 Geniet maar eens van een rustige dag hier is het een labberige dag en dan bedoel ik weer regen ️. Ben nu bij mijn zus en straks bij mijn ouders . Mijn verjaardagscadeau aan bestellen en bespreken, moet ik doen op voorhand want komt een nulletje achter . Komt veel bij kijken 👀. Fijne dag iedereen groetjes tinneke2/wat j in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt.

Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy

en alle anderen  die komen meelezen, of iets willen schrijven een goedemorgen.

@Cdt24801 bedankt, en denk ook een beetje aan jezelf hé, motto rijden is een zwaar gebeuren zeker voor zo een rit!

Het spookt hier de overbuurman gisteren ook in ziekenhuis maar in Genk. 

Wat een nacht was het weer, die zonziekte Anhidrose gaat nooit meer weg jammer genoeg Stefaan.

@patrick2 geniet van je rustige dag. Hier om 7.00 uur naar ziekenhuis

ik hoop dat er vandaag iets uit de bus komt die onzekerheid is het ook niet!

@Tinneke2 dikke merci, ja zo zit deze kl... wereld nu in elkaar ieder voor zich.

Maar de deze is niet zo braaf als jij, ik onthoud dat wel heel goed en handel er dan ook naar!

Zo koffie is klaar.

Cdt24801
Wijze
Wijze

Amaj, ik kom hier ook eens piepen op de eerste dag van de maand ... Al meteen drie pagina's post ....

@Josette , je bent er zoals gewoonlijk weer buitengewoon goed in geslaagd om een mooie illustratie aan deze thread te koppelen 😉

Enkel jammer dat je nog steeds niet tegen de zon en de warmte kan ... Snap dat het geen leuke dagen zijn voor u ...

Voor de rest, aan iedereen de groetjes ... Oh ja, mijn rug, daar komt stilaan beterschap in. Is nog niet helemaal OK, maar het gaat al veel beter. Volgende week staan alweer de 1000 km Kom Op Tegen **bleep** op het programma, de zwaarste begeleiding van het jaar. MOET gewoon lukken ... 😉

Aan allen de groetjes 😎

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Cdt24801
Wijze
Wijze

@Josette 

Ik ben daarnet meteen beginnen lezen in de babbelhoek van mei, pas daarna gezien dat er nog drie tabs waren met posts in april ..

Bij deze dus ook, veel beterschap en sterkte voor Douglas, spijtig dat hij dit allemaal moet doormaken .... 😔

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Leden met de meeste pluimen