Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-11-22 02h57
Antwoorden: 121 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Goedemorgen, we gaan hier verder
met babbelen, tot daar!
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-december/m-p/134553#M16982
@patrick2 Geniet nog maar goed van je verlof , hier komt zon 🌞 stralen .de wind is gaan liggen . Wel nog frisjes buiten maar volkomen normaal voor de tijd van het jaar . En zeg het nu zelf we mogen echt 😕 niet klagen van zo’n prachtig weer met al die mooie kleur schakeringen. Prachtige landschappen. Geniet er elke keer van . Fijne maandag /groetjes tinneke2 wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous en alle binnenkomers en medelezers
Goedemorgen,
Zit al aan de koffie ☕️ en dan goed douche 🧼 nemen .
Vertrekken naar de cursus aquarelleren heel de voormiddag tot 13 u .
Vandaar uit vertrek ik bij mijn ouders om te gaan eten 🥘 want zal dan wel honger hebben . Pompoen soep met noten , heel lekker . Witloof in hespen rolletjes en de rest weet ik nog niet .
Wordt dus een drukke dag 👋 fijne dag iedereen. Ga me althans eens goed amuseren want was lang geleden denk 🤔 ook eens nu aan mezelf 😉
Doei Groetjes tinneke2/Wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@patrick2 ik zit al op de cursus we gaan er straks aan beginnen ,we wachten nog op enkele laatkomers en dan gaan we van start . Hoop dat het lukt want het is lang geleden . 😊
groet jullie tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt