annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand november.

Topic gestart op: 01-11-22 02h57

Antwoorden: 121 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand november.

OPGELOST

 

 

Nov.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen, we gaan hier verder

met babbelen, tot daar!

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-december/m-p/134553#M16982

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

121 ANTWOORDEN 121
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 Geniet nog maar goed van je verlof , hier komt  zon 🌞 stralen .de wind is gaan liggen . Wel nog frisjes buiten maar volkomen normaal voor de tijd van het jaar . En zeg het nu zelf we mogen echt 😕 niet klagen van zo’n prachtig weer met al die mooie kleur schakeringen. Prachtige landschappen. Geniet er elke keer van . Fijne maandag /groetjes tinneke2 wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

 

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801 @patrick2 en alle andere meelezers, goedemorgen.

De kop van de week is er, voor velen begint de werkweek.

Fijne maandag.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous  en alle binnenkomers en medelezers 

Goedemorgen,

Zit al aan de koffie ️ en dan goed douche 🧼 nemen .

Vertrekken naar de cursus aquarelleren heel de voormiddag tot 13 u . 
Vandaar uit vertrek ik bij mijn ouders om te gaan eten 🥘 want zal dan wel honger hebben . Pompoen soep met noten , heel lekker . Witloof in hespen rolletjes en de rest weet ik nog niet .

Wordt dus een drukke dag 👋 fijne dag iedereen. Ga me althans eens goed amuseren want was lang geleden denk 🤔 ook eens nu aan mezelf 😉

Doei Groetjes tinneke2/Wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

patrick2
Wijze
Wijze

@Tinneke2 @Josette @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen. 

Gisteren ons goed geamuseerd het eten was lekker de drank was goed en het gezelschap was ook heel fijn. 

Voor vandaag niks in de planning lekker rustig aan niks doen vandaag. 

Voor de rest aan allen een fijne dag vandaag.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 ik zit al op de cursus we gaan er straks aan beginnen ,we wachten nog op enkele laatkomers en dan gaan we van start . Hoop dat het lukt want het is lang geleden . 😊

groet jullie tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen