Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-11-23 05h05
Antwoorden: 167 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan hier weer verder.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-december/m-p/152754
@Josette @patrick2 Heb een carpel tunnel dus terug een afspraak bij een andere chirurg en dan pas hebben ze mij al gezegd dat ik pas volgend jaar kan geopereerd worden . Tof hè mag weer zolang afzien . Ze had eerst gewoon mijn nek onderzocht en wou bijna de test niet meer doen , had geen tijd meer zei ze . Heb haar duidelijk gemaakt dat ik wel vandaag de afspraak 📅 had en dan geeft ze vlug een testje gedaan . Met ook naalden 💉 in mijn spieren . 💪 deed geen deugd .
En morgen mag ik al bij een nieuwe huisarts heb vandaag gebeld en er een gevonden dank 🙏 zei het onthaal van het ziekenhuis 🏥 een echte lieve dame . Ben echt op . En weer kosten . En vrijdag naar de garage. Pff .
fijne avond en tot morgen . tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Tinneke2 @Josette @Cdt24801 en alle andere een goedemiddag.
@Tinneke2 mijn auto staat ook in de garage al drie dagen en seffens bellen of ze iets gevonden hebben. Het is een lang verhaal om het kort te maken het heeft met de koelvloeistof te maken , en ik heb vernomen gisteren dat die er al wel in zit. Want had gisteren gebeld en bel dadelijk terug.
Voor nu eerst een koffie en wakker worden.
En tegen allen zeg ik een fijne dag verder.
Amaj @patrick2 ,
Als ik het mij goed herinner bol jij met een BMW. Dat zal een gepeperde rekening worden vrees ik ...🤔
EDIT: ben nu twee pagina's verder met lezen en de zaak is dus al rond ....😉
@Cdt24801 @Josette @Tinneke2 en alle andere een goedemiddag.
@Cdt24801 ja idd en dat is niet al te goedkoop tenminste ligt er aan hoe en wat hé. Maar nu was het geen goedkope maar goed ben er van af.
@Tinneke2 dat is niet leuk als er dieren dood gaan maar zoals je zegt het kan de natuur zijn.
@Josette electrisch rijden is niet voor ons gemaakt. Dat ding kost dikke euro's en dan nog je stroom + laad paal betalen. Nee laat maar zolang deze rijd blijft die bij mij.