Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-11-23 05h05
Antwoorden: 167 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan hier weer verder.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-december/m-p/152754
@Josette @patrick2 @Cdt24801 en alle andere medelezers
Goedemorgen,
@Josetteen @Cdt24801 Heb de maan 🌕vannacht gezien. Pff verschillende keren weer eens wakker gelegen .
@patrick2 mijn auto 🚗 is van gisteren binnen voor de herstelling . Benieuwd hoe hij er uit zal zien en of ik nu een nieuwe pomp voor benzine zal nodig hebben nog niets gehoord.
fijne dag 👋 verder .
tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@patrick2 De verf is aan het drogen komt in orde ben toch thuis 🏠 en doe nu alles te voet 🦶 in de mate van het mogelijke.
het is gezond en beweeg 😉
En ondertussen heb ik toch mijn handen vol met van alles te doen maar rustig aan.
fijne avond tot morgen .
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette @patrick2 @Cdt24801 en alle andere medelezers
goedemorgen ,
@Cdt24801 ik krijg mijn zintuigen dat niet geleerd.
Hopeloze nacht weeral.
Vandaag al midden van de week, de tijd vliegt.
Hier een klein beetje onder 0.
Fijne woensdag.
Amaj @Josette en @Tinneke2 , zoveel last van de volle maan?
Ik weet dat het bestaat, mensen die gevoelig zijn aan de maanstanden, maar ik heb er dus geen last van.
Ik vind dat juist gezellig, ik heb niet graag pikduistere nacht waar je geen hand voor ogen ziet. Is veiliger op de baan ook, extra verlichting kan nooit kwaad, zeker in de winter ...