Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-11-24 04h44
Antwoorden: 130 antwoorden
@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 @fregilcy en alle andere een goedemorgen.
Hier gaat het inmiddels weer wat beter , eindelijk maar goed na die nieuwe medicatie mag dat ook wel. Ga het nog mooi rustig niks speciaals eerst goed uitzieken.
@Josette @Tinneke2 het is idd jammer dat @fregilcy zo vertrokken is laat hem maar terug komen idd.
Voor de rest zeg ik allen een fijne dag vandaag.
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @fregilcy en Alle andere
Goedemiddag,
@Josette Vlug naar de markt gegaan , brr 🥶 wat is het koud 🥶 had verse groente 🍆 nodig en wat fruit 🍑. En nog wat inkopen gedaan op de markt . Verse 🍗 aan het spit . Met lekkere patatjes en groentjes gemaakt .
@patrick2 Het is goed dat je niet buiten komt zelfs ik draag een mondkapje 😷 als ik buiten ga . Je weet maar nooit w. Want de mensen komen veel te dicht tegen je . Vraag dan ook beleefd om een stap achteruit te gaan . Ook al bekijken ze me scheef .
Nog veel beterschap gewenst en dat je je toch snel beter mag voelen .
@fregilcy kom toch terug u had mooie verhalen te vertellen . We missen dat wel hoor.
Nu wat rusten 😌 en de rest van de dag zie ik nog wel . Groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy en alle binnenkomers
een goedemorgen.
@patrick2 verzorg je maar goed, want die corpna blijft lang nazinderen!
Een fijne dinsdag iedereen nu buiten een prachtige sterrenhemel.
@Josette @Bij ons was het te mistig 🌫️ om de 🌟 hemel te zien . Zelfs heel de nacht was het zo en nu nog altijd .
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
Dat doe ik ook zeker en zal ook lekker binnen blijven.
Niks te zoeken nu in die kou buiten en ook goed uitzieken want deze keer heeft het me goed te pakken.