Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-11-24 04h44
Antwoorden: 127 antwoorden
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @fregilcy en alle andere
Goedemorgen ,
@Josette Een geluk 🍀 dat dat bestaat dat hij dat mag doen ben fier op hem want hij doet dat daar zeer goed 👍 op de universiteit. Zijn proffen zijn zeer tevreden over zijn prestaties.
@patrick2 veel succes 🍀 op je eerste werkdag . En inderdaad het is altijd een risico , maar je moet wel eens weer beginnen te werken . Als jij je goed voelt om te werken . Go . Doen en dan op tijd weer slapen 😴. Zal je dan wel weer goed 👍 doen .
Fijne dag voor iedereen .
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy en alle binnenkomers
een goedemorgen.
@Tinneke2 fijn toch als de jeugd zo mooie kansen krijgt om
te gaan studeren.
@patrick2 werk ze.
Fijne dinsdag.
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @fregilcy en alle andere
Goedemorgen,
@Josette zoveel heb ik nu ook niet gedaan hoor heb regelmatig een pauze ingelast . Wel met Noa ook gaan wandelen 🚶♀️ samen met mijn nichtje . Want ze vertrok terug naar haar studentenhuis om te studeren 📑 . Wat een verhuis dat ze allemaal mee neemt jeetje 🙄. Als dit allemaal terug mee moet het einde van haar jaar denk dat we een aanhangwagen nodig hebben.
Mijn neef komt terug met de kerst van buitenland eventjes om kerst 🤶 te vieren geeft mij eens gebeld . Toch een lieve gast . Zal tranen wenen 😢 blijdschap. Spijtig genoeg blijft hij niet lang want moet dan weer gaan studeren naar Berlijn. Snik 😢. Maar je kan maar zoiets in je leven een keer meemaken.
@patrick2 Nog een keer slapen 😴 en dan ga je werkelijk weer gaan werken . Doe het wel als je je 💯% goed voelt hè . Dat je weer niet hervalt . Maar kan er wel inkomen na een lange tijd ga je je vervelen en snak je weer om te gaan werken .
@Cdt24801 Hoe is het geweest , in de bossen 🌳 en de maaltijd 🥘. Niet te moe ?
Het is altijd wel leuk want in de bossen zijn wel mooie dingen te zien als je er langs rijd en hoor je prachtige geluiden van vogels 🦅 en andere dieren .
fijne dag iedereen groetjes 👋 tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt