Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-11-24 04h44
Antwoorden: 127 antwoorden
@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 @fregilcy en alle andere een goedemorgen.
@Josette ben altijd ruim voor de tijd op. FF koffie thuis en wakker worden alles op mijn gemak. Dan op tijd vertrekken want wil ook op tijd op het werk zijn en ben altijd een half uur op voorhand binnen op het werk.
Voor vandaag niks gepland dus lekker rustig aan en morgen ook niks op staan.
Voor de rest zeg ik allen een fijne dag vandaag.
@Josette @patrick2 vandaag een rustdag ben nog te moe van gisteren , en heel weinig 🤏 geslapen 🛌 vannacht .
wel eten 🥘 maken straks maar nu even toch nog wat slapen 😴 kan mijn ogen 👀 niet open houden .
In de namiddag ga ik wel even wandelen 🚶♀️ wat ontspannen .
Verder een fijne dag toegewenst groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy en alle binnenkomers
een goedemorgen.
@patrick2 amai dat is heel vroeg voor de tijd op.
Toen was ik ook al aan het wandelen hahaha maar ben even terug gekropen!
@Tinneke2 Ja die dingen gebeuren erg dat dit bestaat.
Fijne vrijdag ik ga er seffens eentje knippen.
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @fregilcy en alle andere
Goedemorgen ,
@Josette idem al twee dagen bij mij ook een woelige nacht . Maar ik kon Janneke maan 🌕 zeer goed zien. Ben even buiten geweest om mijn vapeurs wat af te koelen . Zweet 😥 liep weer helemaal af van mij en daarna even mij opgefrist 🧽.
@patrick2 Gaat vlug de dagen . Vandaag ga ik terug bij mijn ouders niet veel doen want de poetsvrouw is al geweest, wel wat inkopen doen. En misschien wat gaan chippen om leuke spulletjes.
allen een fijne dag tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt .