annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand november.

Topic gestart op: 01-11-24 04h44

Antwoorden: 115 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand november.

Nov.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
115 ANTWOORDEN 115
Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy en alle binnenkomers

een goedemorgen.

@patrick2 amai dat is heel vroeg voor de tijd op.

Toen was ik ook al aan het wandelen hahaha maar ben even terug gekropen!

@Tinneke2 Ja die dingen gebeuren erg dat dit bestaat.

Fijne vrijdag ik ga er seffens eentje knippen. 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @fregilcy  en alle andere 

Goedemorgen ,

@Josette  idem al twee dagen bij mij ook een woelige nacht . Maar ik kon Janneke maan 🌕 zeer goed zien. Ben even buiten geweest om mijn vapeurs wat af te koelen . Zweet 😥 liep weer helemaal af van mij en daarna even mij opgefrist 🧽.

@patrick2 Gaat vlug de dagen . Vandaag ga ik terug bij mijn ouders niet veel doen want de poetsvrouw is al geweest, wel wat inkopen doen. En misschien wat gaan chippen om leuke spulletjes. 
allen een fijne dag tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt . 

Josette
Wijze
Wijze

@Tinneke2  hier was het heel erg bewolkt.

Enne beter zweten dan het niet kunnen zoals ik

dan ontplof je zowaar. We moeten veel ondergaan als vrouw.

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette Je mag gerust zijn vandaag had ik er een paar van die zweet 😥 buien amai . Soms ben ik er zo misselijk 🤢 van. En weten dat het nog misschien 🤔 voor heel mijn leven zal zijn . Pff . 
@Cdt24801 Begint degelijk op voorhand en we kunnen er niet veel aan veranderen. Geen lachertje . Maar niet tegen staande dat mannen ook kwalen 🪼 kunnen hebben dat zal ik zeker niet beweren. Maar vrouwen zien toch meer af . 

Heb toch een fijne dag gehad . Mijn cake naar de kapper gebracht en weer netjes in orde 🙂. Alles netjes gepoetst . De poetsvrouw is helaas niet kunnen komen . Haar broer 👨 is plots overleden.😢Dus is ze terug naar Polen om de begrafenis 🪦 te regelen met haar familie . Heb al een kaartje gemaakt voor als ze terug komt met mijn medeleven. Iedereen geeft getekend en zal een grote troost zijn voor haar . 
Ook al een 🕯️ gebrand . 
fijne avond tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

patrick2
Wijze
Wijze

@Tinneke2 @Josette @Cdt24801 @fregilcy en alle andere een goedemorgen. 

Hier al opgestaan na een wat kortere nachtrust. Vandaag begin ik om 6 uur in plaats van om 10 uur want ik vang de andere post op vandaag wegens verlof andere ploegbazen. Maar wel wat eerder weekend namelijk om 14 uur 🙂 

@Tinneke2 de dagen gaan idd vlugger het is alweer half november. En vond je kapper de cake lekker ..? Spijtig van je poetsvrouw maar helaas die dingen gebeuren. Lief van je dat je ene kaartje gemaakt hebt...

Voor de rest niet heel veel te vermelden dus ik zeg allen een fijne dag vandaag.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Leden met de meeste pluimen