annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand oktober.

Topic gestart op: 01-10-22 05h28

Antwoorden: 156 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand oktober.

OPGELOST

Welkom aan alle nieuwe binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.

De babbelhoek is weer netjes opgekuist en verlucht dus ook nog veilig.

Veel plezier.

Oktober.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-november/m-p/133066#M16854

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

156 ANTWOORDEN 156
Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen @Cdt24801  en @patrick2  ook aan

de andere binnenkomers of meelezers.

De kop van de week voor velen,

maak er een fijne maandag van, op naar de 20 gr en meer.

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801  en alle binnenkomers en medelezers,

Goedemorgen, 

Heel de nacht geeft het hier gegoten wat een weertje ,gisteren mijn dakgoten netjes alle blaadjes opgekuist zodat de regen ️ er weer goed door kan ,want anders geraakt het verstopt en van het tuinhuisje ook zat goed vol .

Dat heb je als je dicht langs de straat kant lindebomen staan hebt elke seizoen valt er wel iets af . Maar het is ook wel heel mooi al de verschillende kleuren zien veranderen . Van groen naar rood en geel (schitterend)dus we nemen dat er dan wel bij .

@patrick2 kan niet meer volgen met al mijn programma’s andere hobby’s te doen . Veel tekenen ✍️ voor de moment en zorgen voor mijn woefke.
Voor u is weekend weer gedaan en terug aan de slag 🥊 vanavond allee vannacht werken nacht . 
Dus fijne dag wens ik je allen hier op het babbelhoekje . Fijne Zondag !

Groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

A9783DFC-3656-40EB-B19E-A14C47BED3B9.jpeg

Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen @Cdt24801  en @patrick2  ook aan

de andere binnenkomers of meelezers.

Maak er allen een fijne zondag van.

Tinneke2
Aspirant sjamaan

Het is zeer mooi @Josette en mijn lievelingsdier diertje staat er zelfs bij . Het eekhoorntje 🐿️ heb er al veel noten 🥜 voor geraapt bij ons , want we hebben er toch te veel . En bij mijn zusje gedragen . Dinsdag weer een portie . Ben zeker benieuwd. En al vanmorgen gereageerd hoor 😉

Je maakt er iedere maand iets prachtig van 🙏

groetjes tinneke2/Wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Josette
Wijze
Wijze

@Tinneke2 wij hadden ook eekhoorntjes thuis in de bomen, zalig.

Dat is het enige wat ik gemist heb na de verhuis!

Maar niet over de nieuwe babbelhoek ......................... 😘

Leden met de meeste pluimen