annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand oktober.

Topic gestart op: 01-10-22 05h28

Antwoorden: 156 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand oktober.

OPGELOST

Welkom aan alle nieuwe binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.

De babbelhoek is weer netjes opgekuist en verlucht dus ook nog veilig.

Veel plezier.

Oktober.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-november/m-p/133066#M16854

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

156 ANTWOORDEN 156
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 @Josette @Cdt24801 @Anonymous  Vandaag is er in onze buurt een goede vriend naar het ziekenhuis gebracht . We vonden het raar dat zijn maaltijd bleef staan . De brandweer 🧑‍🚒 en de politie 👮‍♀️ zijn dan uiteindelijk binnengeraakt . Het was verschrikkelijk 😥 hoe erbarmelijk en in welke toestand ze hem er hebben uitgehaald . Maar ja had al een paar keer aan gehaald dat het niet goed ging . Maar luisteren deden ze niet . Heb dat ook aan hen gemeld . 
Vond dat mijn plicht . 
Denk 🤔 niet dat ik er nog iets zal van horen 👂. We kwamen zeer goed overeen . Kwam niet meer buiten en dat deed me iets . Weer een harde klop hoop dat hij het haalt maar zag er echt niet goed uit 😢 Het was een bewogen dag . Pff . En buren waren dan ook heel nieuwsgierig 👀 jeetje 🙄 dan ineens zijn ze daar . Pff . 
Wat een toestanden . 
Heb vandaag dan maar verder boven gepoetst om mijn gedachten te verzetten. 
Werk ze en hopelijk gaat het ook wat beter met @Josette  . Toi toi . Beterschap ❤️‍🩹 

Voor de rest fijne avond allemaal doei 

tinneke2/wat er in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Cdt24801
Wijze
Wijze

@Tinneke2 

Amaj, gij maakt nogal minder leuke dingen mee de laatste tijd .... 🤔

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

patrick2
Wijze
Wijze

@Josette @Tinneke2 @Cdt24801  @Anonymous  en alle andere een goedemorgen 

@Josette zoals je merkt echt iedereen kan het krijgen en al ben je nog zo voorzichtig en kom je nergens. Rust goed uit en verzorg je goed dan ben je er hopelijk snel vanaf. 

Voor de rest niet veel te vermelden dus zeg ik allen een fijne dag verder.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801  en alle binnenkomers en medelezers 

Goedemorgen,

Het is opgehouden met regenen ️, zonnetje komt er stilletjes aan door . 
Zoals ik al zei is het maar stilletjes hier . @Josette Nog niet genezen ❤️‍🩹 veel sterkte en wordt vlug beter . 
voor de rest mis ik nog veel mijn woefke 😢

groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

0 pluimen
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 Hier is het weer heftig aan het bliksemen en ️ wat een weer regen ️ en nog eens regen ️. Het houd maar niet op . 
Wat een weertje . 
Hoop dat het bij u wat rustiger is want in zo’n weer met je wagen 🚐 naar je werk moeten gaan met al die snelheid duivels . Pas toch maar op weer veel auto ‘s met veel schade .🚗 en slachtoffers. 

Ik weet dat je een rustige rijder bent . 😉fijne nacht 

Groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Leden met de meeste pluimen