Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-10-22 05h28
Antwoorden: 156 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle nieuwe binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De babbelhoek is weer netjes opgekuist en verlucht dus ook nog veilig.
Veel plezier.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-november/m-p/133066#M16854
@patrick2 @Josette @Anonymous @Cdt24801 @Hippie1727 en alle binnenkomers en medelezers
Goedenavond, Eerst geeft mijn buurman mijn kast gerepareerd en mijn nieuwe tweede hands vogelhuisje helpen binnendragen en in de tuin geïnstalleerd.
Na de karweitjes gaan wandelen met mijn buurman in het bos 🌳 . Blaadjes gezocht maan kastanjes 🌰 en nog vele andere om op te schilderen . Paar foto’s getrokken , wat kan de natuur zo mooi zijn .
Het geeft mij echt deugd gedaan. Daarna een terrasje gedaan en genoten van het goede weer 🌞.
Dat was dan nog niet alles ben dan ook nog uitgenodigd om iets te gaan eten een lekker broodje met kip en verse groenten opgerold en een drankje . Was heerlijk (een durum bij de Turk ) had dit nog nooit gegeten . Niet vettig of niets je kon het zelf samenstellen wat je erin wou .
Nu genieten ☺️ van mijn dagje .
fijne avond groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
Bij deze @Tinneke2 @Josette @patrick2 @Cdt24801 @Hippie1727 en iedereen fijn weekend gewenst.
@Anonymous Voor jou ook een heel fijn weekend gewenst.😉
groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer
@Anonymous @Josette @Tinneke2 @Cdt24801 en alle andere een goedemiddag.
Het einde van de week is daar dus op dit moment wel weekend voor de meeste aangebroken.
@Anonymous voor jou ook een fijn weekend.
@Josette verzorg jullie goed hé en dat je maar weer rap de oude bent.
Nu ga ik mijn koffie op drinken want ben net wakker dus zeg ik allen een fijne dag verder.
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous en alle binnenkomers en medelezers
Goedemiddag,
@Josette ja dat was te denken 🧐 hè als je onder één dak woont kan heel het het gezien het krijgen. Veel sterkte toegewenst en beterschap ❤️🩹 Verzorg jullie goed .
Gisteren heb ik heel de dag vertoefd in het ziekenhuis met mijn zusje . Bij verschillende artsen 🥼 we hebben veel kilometers afgelegd . Van hier naar daar . Tussendoor wel eens een koffietje gaan drinken . En een een uurtje omdat we toch wachten hoefden eens van de buitenlucht geprofiteerd. We waren pas thuis na 19 dan waren alle onderzoeken 🕵️ gedaan. En haar weg is nog niet teneinde .
fijne dag iedereen groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt