annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand oktober.

Topic gestart op: 01-10-23 05h08

Antwoorden: 179 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand oktober.

OPGELOST

Okt.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

We gaan weer verder in deze nieuwe babbelhoek.

Tot daar.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-november/m-p/151497

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

179 ANTWOORDEN 179
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @bigMODDER  en alle andere

Goedemorgen ,

@Josette Dat is niet goed zo ga je vermoeid geraken vannacht hier echt zacht weer buiten. Ben even frisse neus opgehaald in de tuin 🪴 1 keer wakker geworden .Hoe is het met Douglas ondertussen hersteld ❤️‍🩹hij al een beetje ?

@patrick2 vandaag ga ik naar de kapper 💇‍♀️ een kleurtje . Want de grijze halve lokken mogen eens weg ☺️een voorbereiding op de trouw . 
Vanavond lekker eten bij mijn zusje . 
verder iedereen een fijne dag toegewenst groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

patrick2
Wijze
Wijze

@Tinneke2 @Josette @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen.

@Josette ken dat heb dat ook wel eens een keer hoor en dat is echt niet fijn. Hopelijk slaap je komende nacht iets beter.

@Tinneke2 je hebt gelijk laat je haar maar eens mooi maken en ja voor de trouw zeker natuurlijk. Ik heb zondag mijn haar gedaan alles weer kort en bij mijn vriend ook gedaan dus weer lekker fris. Maar wij doen het zelf hé en ja ik weet het bij jou kun je dat niet zelf daar is wel een kapper voor nodig.

Voor de rest vandaag mijn serie verder kijken ben eentje gestart op Netflix en dan wil ik die uitkijken. Voor de rest zeg ik allen een fijne dag vandaag.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2  en alle anderen

die komen meelezen, of iets schrijven. 

Een goedemorgen allemaal.

Ik denk dat ik aan het leren kloklezen bezig ben!

Om de 2 uur wakker.

Fijne dinsdag.

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @bigMODDER  en alle andere 

@Josette Dan zijn we met twee heb ook liggen draaien en keren  . Kon de slaap 💤 maar niet vatten . Uiteindelijk na dat het 3 u nog eens mijn wekker gekeken en dan in slaap 💤 gevallen .dan weer wakker om 6 u en ben ik gaan wandelen  🚶 

@patrick2 Hoe is het met je verlof geen gepland 😀. Of gewoon genieten van t’verlof. Genieten met dochters 🐕🐕
@bigMODDER Voor u begint alweer een week. Werk ze en ook eens op tijd rusten hè . 🧸🍂. Wordt een prachtige dag vandaag met mooie herfst 🍂 kleuren echt de moeite vooral in het bos 🌳.Sowieso ☺️
Doei tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

patrick2
Wijze
Wijze

@Tinneke2 

Het is gewoon genieten met de dochters thuis en echt helemaal niks doen. Gisteren heel de dag Netflix gekeken waren wat nieuwe films uit dus die eens bekijken.

Voor de rest ben ik ook helemaal niks van plan om te doen. Gewoon lekker uitslapen aangezien de vermoeidheid er ook uitkomt en rustig aan doen.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Leden met de meeste pluimen