Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-10-23 05h08
Antwoorden: 179 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan weer verder in deze nieuwe babbelhoek.
Tot daar.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-november/m-p/151497
Bij deze wens ik iedereen & ook @Tinneke2 @Josette @patrick2 @orangelover1 een fijn weekend toe.
Voor jou ook een fijn weekend
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @bigMODDER En alle andere
Goedemorgen,
@Josette amai wat een dag heb jij beleeft gisteren niet gemakkelijk 😢.
Het is te hopen dat je wat goed nieuws krijgt van het ziekenhuis 🏥 en van je huisbaaszin toch geen huur verhoging krijgt of goed nieuws van de renovaties. ?
Niet te veel stressen 😰 hè . Gemakkelijk gezegd dan gedaan . En een wandeling maken zit er nu niet in want ergens ☔️ hier pijpenstelen.
Beterschap ❤️🩹 wens ik je alvast .
@patrick2 vandaag zal er niet gepland worden in de tuin 🪴 of tussen de vlagen 💨 door . Het is hier zeer donker . Wat een weer toe . Liever wat frisser dan dat rotweer .
🎃 soep maken voor mijn diepvries nu . En poetsen wat ik kan . Verder een fijne Vrijdag toegewenst voor iedereen . Ook @bigMODDER voor jou bijna weekend nog een laatste dagje werken . En je kan ook uitrusten.
@Cdt24801 Fijne vrijdag met wat je ook bezig bent .
groetjes tinneke 2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Tinneke2 @Josette @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen.
@Josette het zit je ook niet mee hé weer geen gemakkelijke dag eerder weer een rot dag. Hoop dat de huisbazin beter nieuws komt brengen.
@Tinneke2 hier ziet het er ook heel grijs en vooral nat uit. Gaat niet beter zijn vandaag hoor heel de dag regen.Maar goed heb niet veel in de planning staan dus kan lekker binnen blijven.
Voor de rest zeg ik allen een fijne dag vandaag.
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 en alle anderen
die komen meelezen, of iets schrijven.
Een goedemorgen allemaal.
@Tinneke2 stress is een dodelijk ding!
Na gisterennacht een kleine galcrisis te hebben gehad
heel de dag onnozel van geweest vannacht weer iets anders grrrrrrrrr.
Alles komt eruit blijkbar de kl ...... zomer, ziekenhuis en straks om 9.30 uur
onze huisbaaszin, brrrrrrrrrrrrrrrr hopelijk géén slecht nieuws.