Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-10-23 05h08
Antwoorden: 179 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan weer verder in deze nieuwe babbelhoek.
Tot daar.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-november/m-p/151497
@Tinneke2 een cadeaubon voor de kapper
één heel jaar of bij haar slager. Of wat je eraan geven wil.
Dan is het geen verrassing meer hé.
Succes.
Ik mag seffens naar Erwin gaan kom niet op stukken.
@Josette ze geeft al laten blijken dat ze graag een juweel 💎 wilt , dus ga ik haar een mooi setje halen bij haar vriendin die verderop woont . Heb al afgesproken. Dinsdagavond ga ik het halen . Maar toch bedankt 🙏 veel succes bij Erwin
fijne dag groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 en alle anderen
die komen meelezen, of iets schrijven.
Een goedemorgen allemaal.
@Tinneke2 blij te lezen dat alles goed is, maar je loopt weer hard!
De maandag is er @patrick2 nog eventjes genieten.
Maak er allen een fijne dag van.
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @bigMODDER en alle andere
Goedenavond
@Josette neen neen niet ziekjes gewoon een drukke dag gehad en mijn gsm 📱 vergeten thuis 🏠 door alle drukte . Veel bij mijn ouders geregeld . De tablet en de was 🧺 en noten 🥜 gekraakt en eten 🥘 klaargemaakt… enz …
Want vandaag was ook mijn vake jaartje ouder geworden , en dat hebben we een klein beetje 🤏 gevierd dat ik nu pas thuis ben gekomen .
Kijken wat ze gaan aandoen want ze zijn al aan het voorbereiden voor de trouw . Alles moet toch tot in de puntjes in orde zijn . 😉.
@patrick2 nog een weekje genieten van je verlof . Dat zal je goed doen . @bigMODDER Voor u begint morgen weer Werkendag werk ze . .
. Fijne avond allemaal groetjes tinneke 2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 en alle anderen
die komen meelezen, of iets schrijven.
Een goedemorgen allemaal.
De zondag is er, @Tinneke2 toch niet ziekjes?
Fijne dag allemaal.