Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-10-24 04h57
Antwoorden: 170 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan deze deur sluiten en
verder op deze plek gaan.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-november/m-p/167822
Tot daar.
@Josette @patrick2 @Tinneke2@Cdt24801
De woensdag voorbij, laat den Donderdag maar beginnen , en zo gaat de week weer met hazen sprongen voorbij.🐇 vandaag boodschappen dag, 🚗 dus ik mag weer mee om de kar te duwen 🛒 ik mag ze helpen vullen dus klagen is er niet bij. 😉 dat is het grootste werk , voor de rest genieten van goede weer 🌤 en den dag zal voorbij zijn , voor alles nemen we onzen tijd he, geen haast.
anders niet veel nieuws meer, binnen een uurtje gaan slapen, 😪 nog wat bezig zijn op de laptop en t zal alles zijn😉 dus beste mensen, t' is voor de volgende keer , geniet en profiteer van de mooie dingen ; daaag.
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy en alle binnenkomers
een goedemorgen.
@Cdt24801 en @Tinneke2 oei dat zullen ze hier dan niet toelaten!
Op een ander forum ging het wel.
Jeetje janneke maan is weer in wording! Fijne woensdag.
@patrick2 @Josette @fregilcy @Cdt24801 En alle andere
Goedemiddag,
@Josette vandaag zijn ze kommen buiten àlles afwerking Mijn living zag er schoon uit met vuile voeten 👣 vol modder vuil gemaakt . Wilden hún schoenen 🥾 niet uit doen .
.poetsen kan beginnen en gisteren nog maar gepoetst alles . Pff .
Kiezen doen we nooit 👎 wanneer we sterven 💀.spijtig genoeg niet .
@patrick2 en @fregilcy vandaag naar mijn zusje met de cake en goed gelukt al ingepakt 🎁. Ben benieuwd hoe ze het vind .
fijne dag vandaag groetjes tinneke2/
wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Tinneke2 verschrikkelijk met die mannen,
maar ze moeten ook hun werk kunnen doen hé.
Dit was onze buurman.
https://www.facebook.com/photo?fbid=84**bleep**95109&set=a.12**bleep**6707