Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-10-24 04h57
Antwoorden: 170 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan deze deur sluiten en
verder op deze plek gaan.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-november/m-p/167822
Tot daar.
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @fregilcy En alle andere
Goedemorgen,
@Josette oei 😓 dat is niet goed vieze dromen . Gelukkig 🍀 zijn het maar dromen 😴.
Vandaag ga ik mijn prijs 🏆 ophalen in stad 🌆. Heb gewonnen 🙌 maar weet nog niet w t ,wel weet ik dat ik het moet ophalen in een winkel .Het adres staat erbij . Had mee gedaan met het weekend van de klant met een tombola. Met een lotje . We zullen zien !!
laat nog iets weten wat het wordt ….
@patrick2 Ga naar de markt om verse groenten 🍆 en fruit 🍌🍌🥝 te kopen . Want het is maar pover in mijn huis 🏠. Heb al 🍏 moes gemaakt. En zit al in de diepvries.
@Cdt24801 Vandaag eens gaan wandelen 🚶 naar het bos 🌳. Frisse neus 👃 ophalen en wat 🍂 bladeren 🍁 rapen voor te drogen en op te kunnen tekenen ✍️ en verven .
om mijn schetsboek op te fleuren.
alle andere fijne dag gewenst tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @fregilcy En alle andere ,
Goedemiddag ,
iedereen bedankt voor de felicitaties voor mijn cake hij was blij 😀. Heb het uiteraard doorgegeven .
vandaag doe ik het rustig aan .
Hier regent het het goed 👍.dis blijf ik nog even binnen tot het kalmer wordt voor de rest zie ik wel . Fijne groeten en bedankt nog een voor de uitleg over de maan @Josette @en @Cdt24801 .
Fijne dag tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2@Josette
Aan allen die jarig zijn, met volle maan of zonder, van harte gefeliciteerd. 🤔volle maan en een jarige in huis, en moeilijk slapen, hmmm een filmke zonder woorden.? 😀,
ben gisteren bij de kleinkindjes geweest , wat een namiddag voor opa , t' was feest ,🚓 voor beide kanten. mijn vrouw zegt dat ik ook weer een kleuter ben. ik kan het niet laten , ik speel mee met de blokken en auto's . ja die tijd vliegt voorbij. ik ben nog niet weg en verlang al naar de volgende keer. den tweeling maakt het goed ja dat zal wat worden ,
dus verder alles goed een regendagje 🌨 dus tot wat later , daaag
Uw bericht is gewijzigd omdat er ongeldige HTML in de hoofdtekst is gevonden. De ongeldige HTML is verwijderd. Controleer het bericht en dien het opnieuw in wanneer u tevreden bent met het resultaat. de heidekneuters