annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand oktober.

Topic gestart op: 01-10-24 04h57

Antwoorden: 170 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand oktober.

OPGELOST

Okt.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

We gaan deze deur sluiten en

verder op deze plek gaan.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-november/m-p/167822

Tot daar.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

170 ANTWOORDEN 170
patrick2
Wijze
Wijze

@Josette @Tinneke2 @fregilcy @Cdt24801 en alle ander een goedemorgen. 

Heb beter geslapen deze nacht maar de medicatie begint dan ook te werken. Enkel mijn stem laat me nog in de steek. 

Voor de rest niet veel te vermelden aangezien ik thuis ben en blijf dus ik zeg allen een fijne dag vandaag.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Josette
Wijze
Wijze

Hoe .... hoe ...................

denk er aan hé. Voor de slaapkoppen. Een uur langer.

wintertijdJos.jpg

Cdt24801
Wijze
Wijze

Daarnet mijn zoveelste anti-corona vaccinatie gaan halen.

Volgende maand mijn anti-griep vaccinatie.

Eigenlijk kon ik ze allebei vandaag in één keer laten zetten, maar ik hou dat toch liever gescheiden. Volgens de Doc, kan het geen kwaad, maar, ik heb toch tijd genoeg ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801 Stefaan groot gelijk.

Zo heeft Douglas dat ook gepland.

Begin van de maand zijn griepprik.

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @Cdt24801  Ik haal geen corona spuit 💉 meer want mag er geen meer krijgen wegens er niet tegen kunnen. Daar ik verleden jaar erg ziek 🤢 erdoor geweest ben . Maanden en dat wens ik niemand toe . Draag er nog altijd de gevolgen van . 😩
Maar draag al altijd een masker als ik naar de winkel ga ook al bekijken ze maar raar . Trek er me niets van aan . Bij ons doen de apothekers de spuiten 💉. Zowel voor de griep als corona spuit . En staat vermeld bij mijn apotheek dat het niet mag . Wel jammer maar ben altijd heel erg voorzichtig.⚠️ 

och weer dat uur veranderen en er terug aan gewoon worden . Dat wordt terug een nachtje draaien en keren . Pff . Kunnen ziedaar echt niet laten zoals het is . Terug al mijn klokken 🕰 veranderen en heb er veel 😉.

Het is nog warm 🥵 buiten erg zwoel niet normaal voor de tijd van het jaar maar ga niet klagen . Geniet ervan . Dus allen een fijne avond geniet ervan nog en tot morgen 

tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen