annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand oktober.

Topic gestart op: 01-10-24 04h57

Antwoorden: 170 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand oktober.

OPGELOST

Okt.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

We gaan deze deur sluiten en

verder op deze plek gaan.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-november/m-p/167822

Tot daar.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

170 ANTWOORDEN 170
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 ik ook niet hopelijk 🤞 helpt het om hem te overtuigen om toch te blijven . 
misschien ligt het aan wat @Cdt24801  zegt  

Fijne avond en nog beterschap wie zich nog ziekjes voelt .  

tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Cdt24801
Wijze
Wijze

Ik krijg de indruk, @Josette , dat @fregilcy zich ergert aan de automatische berichten die soms verschijnen in zijn post, zoals die melding over onjuiste HTML code, verbeter het en post opnieuw.

Ik weet niet of je er u van bewust bent, beste @fregilcy , maar als het inderdaad die dingen zijn waaraan je u ergert, weet dan dat die "interventies" nooit door een mens gebeuren. Dat zijn automatische interventies van "het systeem" om "fouten" te verbeteren of te laten verbeteren.

Net zoals ik mij al dikwijls geërgerd heb aan welke woorden hier systematisch vervangen worden door een "bleep" omdat een  niet al te snuggere medewerker een hoop woorden in die lijst gestopt heeft die daar niet in thuis horen. Dat omzeil ik dan meestal door de post aan te passen en het gebleepte woord er opnieuw te schrijven met spaties tussen elke letter.

Ik zou het dus jammer vinden dat je hier stopt omwille van een misverstand.

Langs de andere kant, je bent een vrij man, zodus wanneer je om redenen die u eigen zijn beslist om hier te stoppen, dan is dat uw goed recht en accepteren wij dat.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Josette
Wijze
Wijze

@fregilcy  wat is me dat?

Wie doet wat?

Ik snap er niks van.

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @fregilcy @Cdt24801  En alle andere 

Goedemorgen,

@Josette oei hoop dat Douglas zich niet al te veel pijn gedaan geeft . En anders veel beterschap.

@patrick2 nog niet genezen moet stilletjes aan gaan . Nog veel rusten 😴 dat is de beste remedie. Ik heb ook graag honing 🍯 in mijn melk 🥛 echt lekker 🤤.

@fregilcy Het is inderdaad niet koud voor te tijd van het jaar . Blijf nog thuis 🏠. Moet nergens naar toe . Misschien eens gaan wandelen . Maar eerst nog wat poetsen als het kan . Want wat last van mijn darmen weer eens . 
verder iedereen een fijne dag 👋 

tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

patrick2
Wijze
Wijze

@Tinneke2 

Nee heb ook wat keel pijn maar goed is al wat dagen het is gewoon erger dan de eerste keer. Maar ik zal het wel overleven kom er wel door en ik rust genoeg. 

De enige die het niet heel goed snappen zijn mijn dochters die hier rond lopen 🤣 die vinden het zo fijn dat er weer eens iemand heel de dag thuis is. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Leden met de meeste pluimen