Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-09-23 05h14
Antwoorden: 182 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan weer verder in onze propere hoek!
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-oktober/m-p/150326
Tot daar!
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 en alle anderen
die komen meelezen, of iets schrijven.
Een goedemorgen allemaal.
@Elketje81 inderdaad deugd het weer nuet voor ons lijf.
Mag eindelijk eens herst worden! Dijn dat de vriezer vol zit ik heb dat ook graag.
Altijd eten klaar moest er eens iets schelen hé.
@Tinneke2 ja dat moet juist zijn en controleer maar eerst eer ze je iets geven!
Mijn udere tandarts gaf me iets fout 30 min later lag ik op de spoed
en tand nadien toch nog kwijt bij een andere.
Fijne zondag voor iedereen, ik ga dadelijk even naar buiten eindelijk.
@Tinneke2 je bent echt niet alleen.
Is verandering van je bloed denk ik met die zware seizoenen.
Ik heb intussen 3 ketels soep klaar voor de vriezer.
De lade zit straks weer vol.
@Josette Zal dat volgende week weten dan moet ik alles laten checken . Ben eens benieuwd 🤨. Bij mij zit de diepvries ook propvol . Allee hebt al goed werk geleverd deze morgen . Ben bezig met Amiens medicatie 💊 lijst op te stellen voor het ziekenhuis 🏥. . En aan alles wat ik allergisch ben , heb er net een sms v n gekregen . Wat een werk amai .
Fijne dag verder . tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Tinneke2 @Josette @Cdt24801 @bigMODDER @Elketje81 en alle andere een goedemiddag.
Net wakker even paar uurtjes geslapen maar mijn weekend is ook begonnen.
Vandaag niet veel doen gewoon lekker rustig dagje vandaag. Morgen eten met zijn allen ( kleine en de papa en de mama 🙂 )
Voor de rest niks bijzonders dus zeg ik allen een fijne dag vandaag.
@patrick2 @Josette @Tinneke2 @Cdt24801 @bigMODDER en alle andere meelezers
Het is weer wat dagen geleden dat ik nog eens kwam piepen, niet veel fut gegad. Denk dat het door de weersveranding is.
Gisteren ook soep gemaakt, kom nog tot morgen toe. Kan niet meer maken want diepvries zit al vol...
Vandaag is het hier pyjamadag, straks in de zetel mij induffelen en wat Netflix kijken.
Nog een fijn weekend iedereen