annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Een tekst van een ontevreden klant

Topic gestart op: 18-10-23 11h40

Antwoorden: 17 antwoorden

susamugur
Aspirant verkenner

Een tekst van een ontevreden klant

Beste
 
Op 15 september heb ik een pre-order reservering gemaakt voor 15 pro max en als afleverpunt Carrefour Lier Orange gekozen. Sinds ongeveer 5 weken heeft nog niemand gebeld voor de telefoon en in mijn telefoontjes zeiden ze dat ze de binnenkomende telefoons aan collega's of andere klanten gaven, hoewel ze zeiden dat ik de eerste klant was die de reservering maakte. Toen ik de klantenservice belde, zeiden ze dat ze er niets aan konden doen. Als jullie er niets aan kunnen doen, ben ik geen klant meer bij Orange!
Labels (3)
0 pluimen
17 ANTWOORDEN 17
Cdt24801
Wijze
Wijze

@susamugur 

Het is je volste recht om hier je wedervaren te vertellen en hoe jij dat beleeft. Wat mijn collega's echter proberen duidelijk te maken: wij zijn hier zelf ook allemaal gewoon klanten en kunnen daar niets aan verhelpen.

Je mag uw ongenoegen hier zeker en vast neerpennen, geen probleem. En als je door hier uw hart te luchten u beter voelt, des te beter.

Maar verwacht dus van ons geen interventie of oplossing in deze materie. Wij zijn Orange niet ....

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
susamugur
Aspirant verkenner

In feite schreef ik deze berichten eerst in de veronderstelling dat Orange ze zag, maar toen ik me realiseerde dat dat niet zo was, ging ik door met schrijven zodat de klanten in ieder geval dit probleem zouden zien en nog eens zouden nadenken voordat ze gereserveerd.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@susamugur 

Maar dat is net het probleem ....andere klanten lezen dit niet of nemen het niet in zich op.

Ieder jaar is het van hetzelfde voor een nieuwe Iphone of eender wat toestel te bestellen en ze worden niet allemaal op tijd geleverd , zoals ik al heb uitgelegd waarom.

Toch reserveren mensen , de klant , toestellen maar zodra het niet op tijd is of eender welke reden maken ze zo een post. Uiteindelijk wachten ze toch want ze hebben betaald voor hun toestel , wat begrijpelijk is. Maar dat is het geen we willen zeggen mensen lezen het en het gaat toch het ene oor in het andere weer uit.

Hier staat de Tribe vol van , maar goed op andere forums heb je exact dezelfde frustraties. En diegene die het post hoopt dat iemand het leest en dan ook niks besteld of reserveert maar toch reserveren de klanten het want ze willen graag een toestel.

Je gaat dit niet tegen houden door een soort van waarschuwing te geven hoor.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
susamugur
Aspirant verkenner

Ik bestelde hem op 15 september rond twee uur en ik denk niet dat iemand voor mij besteld kon zijn om 5 weken te wachten. Ik belde Carrefour Lier Orange vandaag en ze vertelden me eerst dat mijn telefoon was aangekomen en daarna dat de telefoon waarschijnlijk aan iemand anders was verkocht. Ik verzin dit niet, je kunt de winkel bellen en het opvolgen als je wilt. Er is geen systeem, het werkt volledig willekeurig Orange en er is geen controle. Doe je werk goed, anders verlies je één voor één de klanten die jullie salarissen betalen.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen