annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Evolueren op Tribe - Badges en rangen

Topic gestart op: 02-09-20 12h47

Antwoorden: 97 antwoorden

Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Evolueren op Tribe - Badges en rangen

Ugh allemaal!

Totem brengt je meer informatie over de Tribe-badges en rangen!

Er zijn 4 hoofdrangen, de volgorde hiervan is (de eerste rang is de laagste):

  • Scout
  • Verkenner
  • Genezer
  • Sjamaan

Hoe efficiënt evolueren?

Help de gemeenschap gewoon door je ervaringen met Orange-producten en -diensten te delen. Deel hiervoor nuttige informatie en tips & tricks over Orange-producten. Je zult hiermee doorgaan in de hiërarchie en badges verdienen.

Pas op! Het heeft geen zin om lege berichten of berichten met één zin te posten, je krijgt er geen zinvolle badges voor, je wordt op een gegeven moment geblokkeerd in je vooruitgang. Onze moderators verwijderen ook berichten die niet bij Tribe horen, waardoor je je evolutie verliest.

Volg het voorbeeld van onze 4 beste tribers die je op de voorpagina vindt en je zult op de best mogelijke manier vooruit kunnen komen!

Wijze woorden vliegen door de hoofdtipi,

Totem

Labels (2)
97 ANTWOORDEN 97
Josette
Wijze
Wijze

@Ilsedeman goedemorgen, deze krijg je al ...

Tagnieuw.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Eveline85
Aspirant verkenner

Hallo, ik ben nieuw, en hopelijk ben ik er snel mee weg. Deze info is al een 1ste stap hoe alles werkt.

Tinneke2
Aspirant sjamaan

12705BAB-1128-4900-A1CE-85B3507F3996.jpeg

@Eveline85 Hartelijk welkom,

Op Tribe .

Je zal er wel vlug mee weg zijn !

Bij vragen 🧐 zijn er hier leden genoeg om je te helpen ze zijn hier zeer behulpzaam en zeer vriendelijk 🤗.

Het is ook interessant om de app van My Orange te downloaden daar 👉 kan je ook veel uitleg vinden .Vb bij Apple store of bij Google .Dan hoef je maar op het slotje te drukken en je weet wat er te doen staat verdien je ook nog geschenken .zie foto bovenaan fijne dag verder.

Annekeh
Ervaren verkenner

Dank je voor de nuttige info!

Josette
Wijze
Wijze

@Eveline85  van mij krijg je deze:

Tagnieuw.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen