annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Evolueren op Tribe - Badges en rangen

Topic gestart op: 02-09-20 12h47

Antwoorden: 97 antwoorden

Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Evolueren op Tribe - Badges en rangen

Ugh allemaal!

Totem brengt je meer informatie over de Tribe-badges en rangen!

Er zijn 4 hoofdrangen, de volgorde hiervan is (de eerste rang is de laagste):

  • Scout
  • Verkenner
  • Genezer
  • Sjamaan

Hoe efficiënt evolueren?

Help de gemeenschap gewoon door je ervaringen met Orange-producten en -diensten te delen. Deel hiervoor nuttige informatie en tips & tricks over Orange-producten. Je zult hiermee doorgaan in de hiërarchie en badges verdienen.

Pas op! Het heeft geen zin om lege berichten of berichten met één zin te posten, je krijgt er geen zinvolle badges voor, je wordt op een gegeven moment geblokkeerd in je vooruitgang. Onze moderators verwijderen ook berichten die niet bij Tribe horen, waardoor je je evolutie verliest.

Volg het voorbeeld van onze 4 beste tribers die je op de voorpagina vindt en je zult op de best mogelijke manier vooruit kunnen komen!

Wijze woorden vliegen door de hoofdtipi,

Totem

Labels (2)
97 ANTWOORDEN 97
Gregory
Wijze
Wijze

@Tinneke2 

Hij schreef : Er zijn wel een tweetal badges van Tribe die in Orange Thank You verschijnen: als je je bij Tribe aanmeldt en als je Verkenner wordt.

Tribe genezer/verkenner/scout/sjamaan zijn rangen op Tribe, geen badges op Tribe, alleen in Orange Thank you.

Dit zijn de Tribe badges van @luukske https://community.orange.be/t5/badges/userbadgespage/user-id/35080/page/1

 

luukske
Ervaren verkenner

Ik heb inderdaad rangen en badges door elkaar gegooid. Wat ik bedoelde is dat je bij een behaalde rang in Tribe een badge krijgt bij Orange Thank You, maar dat kwam er dus zo niet uit 😉

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@luukske Vergissen is menselijk dat kan iedereen overkomen . Soms bedoel ik het ook anders en begrepen het niet al te goed om dat je het niet met de juiste woorden schrijft . 
Maar daarvoor heb je opmerkzame Tribe  die u er op wijzen .

En helpen ! 
En wij uit leren .

fijne groetjes tinneke2 

Ilsedeman
Gewaardeerd verkenner

Bedankt voor de info.

Gregory
Wijze
Wijze

You're welcome @Ilsedeman 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen