Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 16-10-20 13h19
Antwoorden: 8 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik las dat er een nieuwe badge beschikbaar was: de family-badge!
Er staat dat je je familie kan uitbreiden. Je geeft een ID aan je familie, zij sturen een berichtje en zo zal mijn familie groter worden.
Wat zijn de voordelen - nadelen? Is het mogelijk om gratis contact op te nemen met hun? Bellen, smsen, .. Momenteel kan ik dit enkel met mijn partner maar zeer benieuwd naar de voordelen!
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Het enige dat ik er zo meteen in zie als voordeel is dat je geschenken die je krijgt/verdient kan doorgeven aan "familieleden" als je er zelf niets mee kan aanvangen.
Bvb je krijgt een aantal extra GB data maar hebt die niet nodig. Dan kan je die doorgeven aan een "familielid".
@vanransie goedenavond in de app
kan je zien als je de badges hebt wat je kan kiezen.
Succes.
Het enige dat ik er zo meteen in zie als voordeel is dat je geschenken die je krijgt/verdient kan doorgeven aan "familieleden" als je er zelf niets mee kan aanvangen.
Bvb je krijgt een aantal extra GB data maar hebt die niet nodig. Dan kan je die doorgeven aan een "familielid".
@vanransie @Cdt24801 de vrij gekregen data die je dus als cadeau hebt gekregen kun je wel door geven aan dat 'familie lid'. Dat kan je ook zien in deze tekst.
Bij speciale gelegenheden (eindejaarsfeest, verjaardag van Orange) krijg je gratis data van Orange Thank You.
Je hebt de data niet nodig? Vanaf nu geeft de My Orange-app je de mogelijkheid om de data over te dragen aan een ander lid van je familie!
https://www.orange.be/nl/opties-en-diensten/orange-thank-you#/familie-voordelen
Ja klopt maar ik dacht dat er misschien meer voordelen aan verbonden was.
Toch bedankt voor de informatie!