Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 17-11-20 09h47
Antwoorden: 3 antwoorden
Ik ondervind nu reeds twee weken lang problemen met mijn klantenzone. Als ik inlog krijg ik telkens deze foutmelding: Je profiel geeft je geen toegang tot facturen. Contacteer je beheerder. Om te weten wie dit is: ga naar “mijn profiel – gebruikersprofielen”. Ik ben echter de beheerder van mijn profiel, dus dit klopt niet.
Ik had gelezen op het forum dat dit een algemeen probleem was dat zichzelf wel ging oplossen, maar twee weken later is het nog steeds niet opgelost. Ik vind dit erg ambetant, aangezien ik graag mijn facturen zou willen raadplegen. Weet iemand hier iets meer van?
@lg_96 schreef:
Ik ondervind nu reeds twee weken lang problemen met mijn klantenzone. Als ik inlog krijg ik telkens deze foutmelding: Je profiel geeft je geen toegang tot facturen. Contacteer je beheerder. Om te weten wie dit is: ga naar “mijn profiel – gebruikersprofielen”. Ik ben echter de beheerder van mijn profiel, dus dit klopt niet.
Ik had gelezen op het forum dat dit een algemeen probleem was dat zichzelf wel ging oplossen, maar twee weken later is het nog steeds niet opgelost. Ik vind dit erg ambetant, aangezien ik graag mijn facturen zou willen raadplegen. Weet iemand hier iets meer van?
Ugh @lg_96,
Het zal zich niet vanzelf oplossen :s
De klantendienst moet je opnieuw als beheerder instellen. Hiervoor kan je hen direct contacteren.
Totem's groetjes,
Totem
@lg_96 goedemorgen,
eerst voor jou ....
Probeer eens je tmp bestanden en cookies te verwijderen op je toestel.
Dan de app ook verwijderen en opnieuw downloaden en installeren,
succes.