annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Foutmelding klantenzone

Topic gestart op: 17-11-20 09h47

Antwoorden: 3 antwoorden

lg_96
Aspirant verkenner

Foutmelding klantenzone

Ik ondervind nu reeds twee weken lang problemen met mijn klantenzone. Als ik inlog krijg ik telkens deze foutmelding: Je profiel geeft je geen toegang tot facturen. Contacteer je beheerder. Om te weten wie dit is: ga naar “mijn profiel – gebruikersprofielen”. Ik ben echter de beheerder van mijn profiel, dus dit klopt niet. 

Ik had gelezen op het forum dat dit een algemeen probleem was dat zichzelf wel ging oplossen, maar twee weken later is het nog steeds niet opgelost. Ik vind dit erg ambetant, aangezien ik graag mijn facturen zou willen raadplegen. Weet iemand hier iets meer van? 

Labels (1)
0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze


@lg_96  schreef:

Ik ondervind nu reeds twee weken lang problemen met mijn klantenzone. Als ik inlog krijg ik telkens deze foutmelding: Je profiel geeft je geen toegang tot facturen. Contacteer je beheerder. Om te weten wie dit is: ga naar “mijn profiel – gebruikersprofielen”. Ik ben echter de beheerder van mijn profiel, dus dit klopt niet. 

Ik had gelezen op het forum dat dit een algemeen probleem was dat zichzelf wel ging oplossen, maar twee weken later is het nog steeds niet opgelost. Ik vind dit erg ambetant, aangezien ik graag mijn facturen zou willen raadplegen. Weet iemand hier iets meer van? 


Ugh @lg_96,

Het zal zich niet vanzelf oplossen :s

De klantendienst moet je opnieuw als beheerder instellen. Hiervoor kan je hen direct contacteren

Totem's groetjes,

Totem

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@lg_96  je kan de raad van @Josette  op volgen en als het niet lukt de 5000 bellen om je profiel te laten nakijken.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@lg_96  goedemorgen,

eerst voor jou ....

 

 Tagnieuw.jpg

Probeer eens je tmp bestanden en cookies te verwijderen op je toestel.

Dan de app ook verwijderen en opnieuw downloaden en installeren,

succes.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Leden met de meeste pluimen