annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Foutmeldingen!!!

Topic gestart op: 04-04-21 19h57

Antwoorden: 16 antwoorden

Anonymous
Niet van toepassing

Foutmeldingen!!!

Ik kan weer op geen enkele post antwoorden, zowel met Firefox als MS Edge heb ik problemen.
Kan toch niet alle browsers die er bestaan op mijn pc zetten om te testen dat die wel werken.

Laatste tijd komt dit bij mij heel vaak voor.
Ligt dit nu bij mij  of ergens anders? Ik weet het niet!!! Gewoon frustrerend!!

Joery_dw_0-1617558884851.png

Labels (1)
16 ANTWOORDEN 16
patrick2
Wijze
Wijze

@Dirk4  

Deze foutmeldingen zijn niet persoonlijk hoor. Ik heb deze foutmelding ook al een paar keer gehad op mijn gsm zowel op mijn Android als op mijn iPhone toestel. Nu met de MacBook heb ik geen probleem op de windows kan ik nu niet testen aangezien ik daar een programma op heb staan. 

En ik heb die posten ervan hier al vaker voorbij zien komen dus het is niet browser gerelateerd aangezien er verschillende browser benoemd worden.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Dirk4
Aspirant verkenner

Ik hoop dat hij er uit geraakt dan. Ik zit momenteel op Android (Ik durf via Chrome) en ervaar gelukkig geen problemen.

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

Het is een heel raar probleem. Ikzelf krijg ze af en toe, die foutmelding, maar dan wel enkel in Firefox.

En wat dat antwoorden betreft: daar heb ik nog geen last van gehad. maar het is eigenlijk wel duidelijk dat er onderliggend aan het systeem links of rechts iets niet goed geconfigureerd is.

Zoekwerk voor Khoros ... Ze worden er tenslotte voor betaald door Orange, en dus eigenlijk door ons ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

Op mijn eigen post lukt het wel om te reageren, maar de rest niet.

0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

Ik zal nog proberen te antwoorden hier.

Onderstaande meldingen krijg ik ook heel vaak.

Joery_dw_0-1617560443443.png

Leden met de meeste pluimen