Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 04-04-21 19h57
Antwoorden: 16 antwoorden
Ik kan weer op geen enkele post antwoorden, zowel met Firefox als MS Edge heb ik problemen.
Kan toch niet alle browsers die er bestaan op mijn pc zetten om te testen dat die wel werken.
Laatste tijd komt dit bij mij heel vaak voor.
Ligt dit nu bij mij of ergens anders? Ik weet het niet!!! Gewoon frustrerend!!
Deze foutmeldingen zijn niet persoonlijk hoor. Ik heb deze foutmelding ook al een paar keer gehad op mijn gsm zowel op mijn Android als op mijn iPhone toestel. Nu met de MacBook heb ik geen probleem op de windows kan ik nu niet testen aangezien ik daar een programma op heb staan.
En ik heb die posten ervan hier al vaker voorbij zien komen dus het is niet browser gerelateerd aangezien er verschillende browser benoemd worden.
Ik hoop dat hij er uit geraakt dan. Ik zit momenteel op Android (Ik durf via Chrome) en ervaar gelukkig geen problemen.
Het is een heel raar probleem. Ikzelf krijg ze af en toe, die foutmelding, maar dan wel enkel in Firefox.
En wat dat antwoorden betreft: daar heb ik nog geen last van gehad. maar het is eigenlijk wel duidelijk dat er onderliggend aan het systeem links of rechts iets niet goed geconfigureerd is.
Zoekwerk voor Khoros ... Ze worden er tenslotte voor betaald door Orange, en dus eigenlijk door ons ...
Op mijn eigen post lukt het wel om te reageren, maar de rest niet.
Ik zal nog proberen te antwoorden hier.
Onderstaande meldingen krijg ik ook heel vaak.