Tribe Lounge
Welkom bij de Tribe Lounge ! Stel jezelf voor en ontdek alles wat er te weten valt over onze community. Voor technische vragen of informatie over onze producten, bezoek de andere categorieën.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Highlighted
Ervaren verkenner

Géén sms met verificatiecode van Tinder

OPGELOST

Ik gebruikte al even de gratis versie van Tinder. Op woensdag 08-04-2020 besloot ik om Tinder Gold voor 12 maanden (t.e.m. 08-04-2021) aan te schaffen via MasterCard (€137,58). Diezelfde dag heb ik in de Tinder app m'n abonnement opgezegd zodat er op 08-04-2021 niet automatisch verlengd wordt.

 

Een paar dagen later begonnen de problemen om aan te melden op Tinder via m'n telefoonnummer. Ik ontvang géén sms meer met verificatiecode van Tinder om in te loggen.

 

Op woensdag 15-04-2020 heb ik via www.help.tinder.com/hc/nl/requests/new een aanvraag ingediend. Diezelfde dag kreeg ik een mail binnen met wat ik allemaal moest doen. Op zondag 19-04-2020 heb ik een mail gestuurd dat de problemen niet opgelost waren. Tot op heden heb ik geen antwoord gehad.

 

Ter info:
1) Ik gebruik de nieuwste Tinder versie uit de Google Play Store.
2) Ik heb een Android smartphone (Xiaomi Mi A2 Lite met Android 10) en een Orange Koala abonnement.

 

Wat zou ik nu best kunnen doen? Orange contacteren of hebben jullie andere suggesties?

Labels (1)
19 ANTWOORDEN 19
Highlighted
Leidende sjamaan

@dreivilo47  de dienst die je benoemd is een onafhankelijke dienst van Orange dus die hebben er niks mee te maken. Ook dat u geen sms krijgt ter verificatie om in te loggen. 

Vermoedelijk heeft u een account gemaakt en betaald maar meteen weer opgezegd. Het is ook iets wat u aangeeft zodat deze niet automatisch verlengd wordt. Maar daar zal het denk ik fout gelopen zijn. Je hebt dus je account geopend en terug gesloten maar zou het niet zo zijn , gelijk bij de meeste abonnementen , account openen en tegen het einde van of tegen de verlenging ervan dan pas opzeggen? 

Zelf denk ik dat je het beste op antwoord kan wachten van Tinder zelf. Die kunnen je wat meer duidelijkheid geven. Ik weet ook niet hoe het werkt als je een account opent dus het is ook maar logisch beredeneren. 

   Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Highlighted
Leidende sjamaan

@dreivilo47 

Ik persoonlijk denk ik ook dat je te snel hebt opgezegd. Uw abo zal nog niet helemaal verwerkt geweest zijn. Je moet inderdaad niet wachten tot de laatste dag, maar meteen na inschrijving en betaling is toch wel wat vlug ....

En wat @patrick2 zegt is heel correct: daar kan Orange niks aan doen, en wij hier op Tribe al zeker niet, wij zijn zelf ook allemaal gewone Orange klanten. Dat ga je met Tinder zelf moeten uitklaren.

Veel succes gewenst in ieder geval.

   Leuze van de dag |    Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren  
Tomorrow is another day
Highlighted
Ervaren verkenner

@patrick2

bedankt voor je snelle reactie

 

Ik dacht dat die smsjes misschien door Orange tegenhouden worden.

 

Neen, u begrijpt het verkeerd. Een account heeft niets te maken met een abonnement.  Standaard heeft iedereen een account zonder abonnement, gratis dus. Je kan dan veel minder dan met een abonnement.  Als het abonnement afgelopen is en je verlengt niet, gebruik je Tinder terug gratis maar met minder functionaliteiten.

 

Op www.help.tinder.com/hc/nl/articles/115**bleep**-Hoe-zeg-ik-mijn-abonnement-op- staat: "Wanneer je je abonnement opzegt, kun je Tinder Plus/Tinder Gold blijven gebruiken voor de resterende dagen waarvoor je al hebt betaald."  Dit wil dus zeggen dat ik Tinder Gold kan blijven gebruiken t.e.m. 08-04-2021.  Maar ik kan niet meer inloggen...

Highlighted
Ervaren verkenner

De link in m'n vorige post is automatisch aangepast door deze site. 115**bleep** moet 115**bleep** zijn.

0 pluimen
Highlighted
Ervaren verkenner

Raar, ik kan dat getal hier blijkbaar niet posten.  Zoek op Google: tinder abonnement opzeggen  Het is de tweede link.

Highlighted
Leidende sjamaan

@dreivilo47  heb eens gekeken voor je en ja de voorwaarden zeggen inderdaad dat als je opzegt je de resterende dagen nog kan en mag inloggen. 

Nu was ik me aan het bedenken .... je hebt betaald met een creditcard dat duurt ook meestal een maand voor verwerking , dus voor het van je rekening gaat , kan het daar niks mee te maken hebben? 

Ik zou wachten op het geen wat Tinder stuurt als antwoord. 

   Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Highlighted
Ervaren verkenner

M'n tweede post is verdwenen, dit is hem:

 

@patrick2
bedankt voor je snelle reactie.

 

Ik dacht dat die smsjes misschien door Orange tegenhouden worden.

 

Neen, u begrijpt het verkeerd. Een account heeft niets te maken met een abonnement.  Standaard heeft iedereen een account zonder abonnement, gratis dus. Je kan dan veel minder dan met een abonnement.  Als het abonnement afgelopen is en je verlengt niet, gebruik je Tinder terug gratis maar met minder functionaliteiten.

Op https://www.help.tinder.com/hc/nl/articles/115**bleep**-Hoe-zeg-ik-mijn-abonnement-op- staat: "Wanneer je je abonnement opzegt, kun je Tinder Plus/Tinder Gold blijven gebruiken voor de resterende dagen waarvoor je al hebt betaald."  Dit wil dus zeggen dat ik Tinder Gold kan blijven gebruiken t.e.m. 08-04-2021. Maar ik kan niet meer inloggen...

Highlighted
Leidende sjamaan

@dreivilo47  maar als je inlogt met je gegevens welke melding krijg je dan ? Want ik neem aan dat de sms pas gestuurd wordt als je gegevens juist zijn. 

   Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Highlighted
Ervaren verkenner

Bedankt voor je bericht @Cdt24801

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen