annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Gebruiksvriendelijkheid Tribe

Topic gestart op: 03-11-20 09h41

Antwoorden: 11 antwoorden

Ki2me
Aspirant scout

Gebruiksvriendelijkheid Tribe

OPGELOST

Hallo iedereen

Ik ben nieuw hier.

Tot mijn grote frustratie heb ik 45 min moeten zoeken hoe ik hier een vraag kan stellen. Ik las het welkomst item, veel afspraken maar niet duidelijk hoe je een vraag posten moet... Ik zocht op het forum maar vond geen concrete tips.

tip: Vergeet je e-mailadres niet te verifiëren door op de verificatiekoppeling te klikken in de e-mail die je bij registratie hebt ontvangen

Ik ben absoluut geen digidino, integendeel. Echt gebruiksvriendelijk vind ik het platform niet. Intussen ben ik een halfuur van mijn leven kwijt

Vraagje: 
Bij elke onderdeel keuze in mijn menu staat de knop nieuwe topic starten in licht oranje, ik kan er niet op klikken

Enkel hier lukte het wel: Menu, tribe, jouw community, oranje knopje: een onderwerp starten

Al kers op de taart krijg ik, wanneer ik wil posten, nog de melding:

Uw bericht is gewijzigd omdat er ongeldige HTML in de hoofdtekst is gevonden. De ongeldige HTML is verwijderd. Controleer het bericht en dien het opnieuw in wanneer u tevreden bent met het resultaat. Controleer gemarkeerde fouten maar er is niets gemarkeerd.

even later nog deze; Dit bord vereist minstens één label voor elk bericht.


Moet ik meer dan 10 keer opnieuw proberen posten, ik verwijderde enkele speciale leestekens..geen resultaat, dan maar opnieuw beginnen.
een slechte start gesproken zeg!

Tips zijn welkom.

Grts!

Labels (3)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Ki2me
Aspirant scout

Misschien nog toevoegen:

Foutmelding:

Dit bord vereist minstens één label voor elk bericht.

Zelf een thema typen werkte bij mij niet. Je kan beter onder het invulvak meteen voorgestelde themas aanklikken. De foutmelding blijft verwarrend genoeg wel staan maar wanneer een juist thema aangeklikt wordt kan je verzenden.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

11 ANTWOORDEN 11
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Ki2meAl doende leer je ,heb dat ook moeten doen .

Lukt mij hier al heel aardig .

En bij problemen zijn er altijd helpende handen (Tribe) genoeg !

Moderators je moet het in de juiste topic plaatsen je vragen .Simpel en gemakkelijk !

Fijne groeten 

Geduld is een mooie deugd !...

Anonymous
Niet van toepassing

Hoe kan ik een bericht verwijderen?

 

Dank bij voorbaat

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Anonymous 

Eens gepost zal verwijderen niet lukken. Je kan wel binnen het uur na posten de inhoud nog aanpassen. Je kan dan de tekst verwijderen en bvb schrijven "negeer dit bericht, niet meer van toepassing" of "niet meer van toepassing, foutje, een moderator mag dit bericht verwijderen" of iets in die aard.

Moderatoren kunnen dat dus wel.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Klooster82
Aspirant verkenner

Ik heb dit simkaart vorige week gekocht nu blijkt dat er iemand anders dit nr ook heeft hoe kan dat ?

Leden met de meeste pluimen