annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geen netwerk na switchen naar Go Plus

Topic gestart op: 19-04-20 15h35

Antwoorden: 10 antwoorden

swami
Gewaardeerd verkenner

Geen netwerk na switchen naar Go Plus

Ik heb sedert 2 dagen geen netwerk na switchen van een Koala abonnement naar Go Plus.

Ik heb mijn GSM opnieuw opgestart, zoals aanbevolen.

Ik kan gelukkig nog bepaalde personen bereiken via WhatsApp. (thuis, via Wifi)

Ik heb reeds een mail gestuurd naar Orange, zonder antwoord.

Het nummer 5000 kan ik niet bellen.

Iemand enig idee wat ik kan doen?

Labels (1)
0 pluimen
10 ANTWOORDEN 10
TomB
Orange-werknemer

Beste @swami ,

Is het ondertussen al in orde of nog steeds niet?

Zet eens de vliegtuigstand aan en na 5 sec terug uit.

Groeten,
Shop Medewerker
Tom

0 pluimen
swami
Gewaardeerd verkenner

Het is nog steeds hetzelfde probleem.

De vliegtuigstand switchen heeft ook niet geholpen.

Ik had de telefoon ook al eens uitgeschakeld en na 10" terug ingeschakeld.

0 pluimen
Erwin3
Rekruut scout

Mobiel data verkeer ingeschakeld? 😉 

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@swami 

Dan vrees ik dat er niets anders opzit dan aan de alarmbel te trekken bij Orange. Telefoon, messenger, twitter ... Gebruik alles wat je kan. Ze moeten uw account nakijken en zien waar dat geblokkeerd zit.

Wij hier op Tribe kunnen daar verder niks aan doen jammer genoeg ...

Hoogstens eens @Totem mentionen, om de zaak intern een zetje te geven, als dat al mogelijk is ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
swami
Gewaardeerd verkenner

Ik heb eens een berichtje gestuurd via twitter, en nu is het in orde.

Dat was een goeie tip!  👌

Bedankt aan iedereen die geholpen heeft.

Dirk.

Leden met de meeste pluimen