Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 19-04-20 15h35
Antwoorden: 10 antwoorden
Ik heb sedert 2 dagen geen netwerk na switchen van een Koala abonnement naar Go Plus.
Ik heb mijn GSM opnieuw opgestart, zoals aanbevolen.
Ik kan gelukkig nog bepaalde personen bereiken via WhatsApp. (thuis, via Wifi)
Ik heb reeds een mail gestuurd naar Orange, zonder antwoord.
Het nummer 5000 kan ik niet bellen.
Iemand enig idee wat ik kan doen?
Beste @swami ,
Is het ondertussen al in orde of nog steeds niet?
Zet eens de vliegtuigstand aan en na 5 sec terug uit.
Groeten,
Shop Medewerker
Tom
Het is nog steeds hetzelfde probleem.
De vliegtuigstand switchen heeft ook niet geholpen.
Ik had de telefoon ook al eens uitgeschakeld en na 10" terug ingeschakeld.
Mobiel data verkeer ingeschakeld? 😉
Dan vrees ik dat er niets anders opzit dan aan de alarmbel te trekken bij Orange. Telefoon, messenger, twitter ... Gebruik alles wat je kan. Ze moeten uw account nakijken en zien waar dat geblokkeerd zit.
Wij hier op Tribe kunnen daar verder niks aan doen jammer genoeg ...
Hoogstens eens @Totem mentionen, om de zaak intern een zetje te geven, als dat al mogelijk is ...
Ik heb eens een berichtje gestuurd via twitter, en nu is het in orde.
Dat was een goeie tip! 👌
Bedankt aan iedereen die geholpen heeft.
Dirk.