- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Geen toegang Coyote-app via Shape Ultimate business abonnement
Beste
ik heb reeds enkele maanden via mijn werkgever een Shape Ultimate abonnement waarbij ik toegang moet hebben tot de Coyote app.
Tot op heden kan ik mij op geen enkele wijze verbinden via de knop “Orange klant” en krijg ik de vermelding dat ze mijn abonnement niet kunnen terugvinden (zowel op wifi als op 4G).
Kan dit nagekeken worden?
Mvg
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Als het al zou lukken moet het via 4G zijn, via WiFi zal het sowieso niet werken.
Het verbaast mij trouwens dat dit nog bestaat. Jaren geleden heeft Orange reeds de samenwerking met Coyote stopgezet. Ik had dat destijds ook bij mijn Koala abo.
Nu ja, van uw abo had ik ook nog nooit gehoord, dus het zou wel kunnen ..
Trouwens, je bent hier nieuw, weet dan dat dit forum voor en door klanten is. Met uw vraag dien je u eigenlijk tot de klantendienst te wenden, daar kunnen wij u niet mee helpen.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Oke, ik ging ervanuit dat er misschien ook medewerkers van Orange rechtstreeks op dit forum verbonden waren. Dan moet ik het telefonisch proberen. Bedankt voor het antwoord. Zoals Gregory heeft vermeld is dit dus inbegrepen bij het business abonnement dat ikzelf o.a. heb.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Staat wel op de site @Cdt24801 onderaan hier Shape, professioneel mobiel abonnement| Orange Business
Maar voor de Go abonnementen heeft dit nooit bestaan zoals je zegt
