annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Gefeliciteerd @Chiquita !

Topic gestart op: 05-03-20 21h22

Antwoorden: 10 antwoorden

Cdt24801
Wijze
Wijze

Gefeliciteerd @Chiquita !

OPGELOST

@Chiquita 

Ik zie dat je recent gepromoveerd bent tot Aspirant Genezer. Gefeliciteerd hé 😊

Een van de voordelen daarvan is dat je nu een eigen gekozen of zelfgemaakte avatar kunt uploaden. Veel meer keuze en vrijheid dus 😉

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
NelsonM
Orange-werknemer

@Cdt24801  schreef:

@Gregory 

We zouden hierover kunnen doorbomen, maar dat gaan we niet doen, we zijn dit topic een beetje aan het vervuilen.

We zouden eens aan @Totem kunnen vragen of ze geen extra rubriek willen aanmaken op Tribe waar gewoon wat gezellig kan gebabbeld worden. Wie dat niet interesseert laat die rubriek gewoon links liggen, maar de anderen kunnen dan een beetje afwijken van een bepaald item zonder dit te vervuilen.

Hallo @Cdt24801 en @Gregory ,

Ik heb jullie gesprek als nieuw aangeduid en geplaatst in de categorie "Jouw community" 🙂

Totem's zonnegroeten,

Nelson 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

10 ANTWOORDEN 10
Gregory
Wijze
Wijze

Ja, @Cdt24801 

scout = soldaat

verkenner = onderofficier

genezer = lager officier (luitenant tot commandant)

sjamaan = hoger officier (majoor tot full kolonel)

totem = generaal

Hoger dan generaal vinden we niet in België

Cdt24801
Wijze
Wijze

Wel wel @Gregory 

Je kent de categorieën in het leger, dat is zeldzaam buiten het leger zelf. Of ben je misschien lid van Defensie?

Misschien één klein verbeterinkje: de lagere officieren beginnen bij onderluitenant, de graad van luitenant is reeds de tweede in die categorie.

Maar toch, niet slecht 😎

EDIT: nu ik het nog eens herlees, toch nog een tweede verbeteringske: de eerst categorie is "vrijwilliger" (soldaat tot eerste korporaal-chef), soldaat is dus een graad en geen categorie. en de onderofficiern, dat gaat van sergeant tot adjudant-majoor. Zo, nu is de tabel volledig en correct.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Tomorrow is another day

Gregory
Wijze
Wijze

Eerste korporaal-chef kan ik me niet herinneren

soldaat

korporaal

korporaal-chef

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Gregory 

Ik heb u een PM met wat meer info gestuurd. We gaan dit topic niet langer vervuilen.

Tomorrow is another day

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen