Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 05-03-20 21h22
Antwoorden: 10 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik zie dat je recent gepromoveerd bent tot Aspirant Genezer. Gefeliciteerd hé 😊
Een van de voordelen daarvan is dat je nu een eigen gekozen of zelfgemaakte avatar kunt uploaden. Veel meer keuze en vrijheid dus 😉
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Cdt24801 schreef:
We zouden hierover kunnen doorbomen, maar dat gaan we niet doen, we zijn dit topic een beetje aan het vervuilen.
We zouden eens aan @Totem kunnen vragen of ze geen extra rubriek willen aanmaken op Tribe waar gewoon wat gezellig kan gebabbeld worden. Wie dat niet interesseert laat die rubriek gewoon links liggen, maar de anderen kunnen dan een beetje afwijken van een bepaald item zonder dit te vervuilen.
Ik heb jullie gesprek als nieuw aangeduid en geplaatst in de categorie "Jouw community" 🙂
Totem's zonnegroeten,
Nelson
Ja, @Cdt24801
scout = soldaat
verkenner = onderofficier
genezer = lager officier (luitenant tot commandant)
sjamaan = hoger officier (majoor tot full kolonel)
totem = generaal
Hoger dan generaal vinden we niet in België
Wel wel @Gregory
Je kent de categorieën in het leger, dat is zeldzaam buiten het leger zelf. Of ben je misschien lid van Defensie?
Misschien één klein verbeterinkje: de lagere officieren beginnen bij onderluitenant, de graad van luitenant is reeds de tweede in die categorie.
Maar toch, niet slecht 😎
EDIT: nu ik het nog eens herlees, toch nog een tweede verbeteringske: de eerst categorie is "vrijwilliger" (soldaat tot eerste korporaal-chef), soldaat is dus een graad en geen categorie. en de onderofficiern, dat gaat van sergeant tot adjudant-majoor. Zo, nu is de tabel volledig en correct.
Eerste korporaal-chef kan ik me niet herinneren
soldaat
korporaal
korporaal-chef