Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 19-05-19 19h15
Antwoorden: 35 antwoorden
Op welke manier is orange te bereiken via email ?
En neen ik kan niet bellen want ben een doof persoon.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Patrick39xx hierbij wat gegevens van Orange.
Stel een vraag aan onze ploeg:
Je kan ons ook per post bereiken:
Orange
Ter attentie van de Klantendienst
Bourgetlaan 3
1140 Evere, België
via FB Messenger is idd ook een snelle manier! Je bent er snel en vlug geholpen, naargelang welk probleem of vraag je hebt!!!
Succes
Zoals ik hierboven reeds aanhaalde: hier op Tribe kunnen we u daarmee niet helpen, wij zijn Orange niet. Tribe is een forum voor en door gebruikers, gewone klanten.
Hetgeen ik u nog kan adviseren is uw verhaal doen via messenger, naar het webcare team toe. Dat zijn wel Orange mensen. Het antwoord komt meestal niet onmiddellijk maar dat is omdat zij de tijd nemen om alles grondig na te kijken en de nodige interne diensten te contacteren. het voordeel is dat je een gefundeerd en volledig antwoord krijgt.
Meer kunnen wij hier op Tribe helaas niet voor u betekenen.
En nog iets hebben jullie dienen link die jullie promoten al eens uitgetest?
Je zal begrijpen wat ik bedoel. Er staat GEEN email adres als GEEN webformulier om in te vullen ...
Zegt de man van de klantendienst die een bedrijf vertegenwoordig dat hoop dat we alles digitaal gaan doen.
Wees gerust als ik een brief per post verstuur zal het zijn om den boel mee Orange op te zeggen.
@jankatleen schreef:
Zegt de man van de klantendienst die een bedrijf vertegenwoordig dat hoop dat we alles digitaal gaan doen.
Wees gerust als ik een brief per post verstuur zal het zijn om den boel mee Orange op te zeggen.
Ik weet niet of ik u goed begrijp, maar ik ben dus geen werknemer van Orange, noch werkzaam op de klantendienst.
Ik ben een gewone klant, net als alle andere leden hier op Tribe. Hetgeen wij doen is elkaar helpen door het uitwisselen van kennis en ervaring. Wij hebben dus totaal geen toegang tot de dossiers van Orange.
ik ben chris ik heb en vraag over proximus wand ik moet nog betalen door jullie fout dat jullie nie laten weten aan mijn dat proximus niet af gesloten was ???EN DAAR van moet ik nog betalen van 198,92 euro aan proximus door jullie fout en ik wil mijn geld terug!!!!!graag andwoord van jullie ..