annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe Orange via e-mail contacteren?

Topic gestart op: 19-05-19 19h15

Antwoorden: 36 antwoorden

Patrick39xx
Aspirant verkenner

Hoe Orange via e-mail contacteren?

OPGELOST

Op welke manier is orange te bereiken via email ?

En neen ik kan niet bellen want ben een doof persoon.

 

Labels (1)
2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN
patrick2
Wijze
Wijze

@Patrick39xx  hierbij wat gegevens van Orange.

Een antwoord via e-mail

Stel een vraag aan onze ploeg:

Stuur ons een e-mail

Je kan ons ook per post bereiken:

Orange
Ter attentie van de Klantendienst
Bourgetlaan 3
1140 Evere, België

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Anonymous
Niet van toepassing

via FB Messenger is idd ook een snelle manier! Je bent er snel en vlug geholpen, naargelang welk probleem of vraag je hebt!!!

Succes

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

36 ANTWOORDEN 36
jankatleen
Aspirant verkenner

Dus via deze weg dan maar:

Half november belde u ik naar Orange om te informeren naar de D/L limieten voor vast internet, gezien de limieten heb ik mij geen Orange internet abonnement genomen.

Een paar dagen belde je mij met een voorstel om 10% korting te geven op al de mogelijke mobile abonnementen zoals u mij ook mailde zie hieronder. Ik ging erover nadenken en u ging mij terugbellen een aantal dagen later wat u ook deed.

Nadat ik niet  inging op de korting van 10% hebt u mij een korting van 25% beloofd zijnde

Vast internet 34 euro

internet boost 15 euro

1 go unlimited 22,5 euro

1 go intense 15 euro

2 go plus 24 euro

Dat zag ik wel zitten, gezien de korting vroeg ik of het mogelijk was om 2 maal "go unlimited" en geen "go intense" ook dat was ok voor u.

Groot was mijn verbazing toen ik vandaag mijn factuur kreeg en zag dat er geen korting voor de mobiele abonnementen opstond. Ook was de opstartkost van 49 euro voor internet NIET afgesproken.

 

Ik wens de factuur te protesteren maar ik heb wel afgesproken deel betaald. 

Ik regen op een aangepaste factuur binnen de 14 dagen anders zal ik mij genoodzaakt zien om wat het de mobiele abonnementen betreft terug over te schakelen naar Mobile vikings. Het bedrag dat ik vandaag betaald heb is 162,16 -  4 (go plus) - 7,5 (Go Unlimited) - 49 = 101,66 euro (zie bijlage).

 

Klantnummer: 1.6850421

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@jankatleen 

Zoals ik hierboven reeds aanhaalde: hier op Tribe kunnen we u daarmee niet helpen, wij zijn Orange niet. Tribe is een forum voor en door gebruikers, gewone klanten.

Hetgeen ik u nog kan adviseren is uw verhaal doen via messenger, naar het webcare team toe. Dat zijn wel Orange mensen. Het antwoord komt meestal niet onmiddellijk maar dat is omdat zij de tijd nemen om alles grondig na te kijken en de nodige interne diensten te contacteren. het voordeel is dat je een gefundeerd en volledig antwoord krijgt.

Meer kunnen wij hier op Tribe helaas niet voor u betekenen.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
jankatleen
Aspirant verkenner

En nog iets hebben jullie dienen link die jullie promoten al eens uitgetest?

Je zal begrijpen wat ik bedoel. Er staat GEEN email adres als GEEN webformulier om in te vullen ...

0 pluimen
jankatleen
Aspirant verkenner

Zegt de man van de klantendienst die een bedrijf vertegenwoordig dat hoop dat we alles digitaal gaan doen.

Wees gerust als ik een brief per post verstuur zal het zijn om den boel mee Orange op te zeggen.

 

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@jankatleen  schreef:

Zegt de man van de klantendienst die een bedrijf vertegenwoordig dat hoop dat we alles digitaal gaan doen.

Wees gerust als ik een brief per post verstuur zal het zijn om den boel mee Orange op te zeggen.

 


Ik weet niet of ik u goed begrijp, maar ik ben dus geen werknemer van Orange, noch werkzaam op de klantendienst.

Ik ben een gewone klant, net als alle andere leden hier op Tribe. Hetgeen wij doen is elkaar helpen door het uitwisselen van kennis en ervaring. Wij hebben dus totaal geen toegang tot de dossiers van Orange.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen