Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 19-05-19 19h15
Antwoorden: 36 antwoorden
Op welke manier is orange te bereiken via email ?
En neen ik kan niet bellen want ben een doof persoon.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Patrick39xx hierbij wat gegevens van Orange.
Stel een vraag aan onze ploeg:
Je kan ons ook per post bereiken:
Orange
Ter attentie van de Klantendienst
Bourgetlaan 3
1140 Evere, België
via FB Messenger is idd ook een snelle manier! Je bent er snel en vlug geholpen, naargelang welk probleem of vraag je hebt!!!
Succes
Dus via deze weg dan maar:
Half november belde u ik naar Orange om te informeren naar de D/L limieten voor vast internet, gezien de limieten heb ik mij geen Orange internet abonnement genomen.
Een paar dagen belde je mij met een voorstel om 10% korting te geven op al de mogelijke mobile abonnementen zoals u mij ook mailde zie hieronder. Ik ging erover nadenken en u ging mij terugbellen een aantal dagen later wat u ook deed.
Nadat ik niet inging op de korting van 10% hebt u mij een korting van 25% beloofd zijnde
Vast internet 34 euro
internet boost 15 euro
1 go unlimited 22,5 euro
1 go intense 15 euro
2 go plus 24 euro
Dat zag ik wel zitten, gezien de korting vroeg ik of het mogelijk was om 2 maal "go unlimited" en geen "go intense" ook dat was ok voor u.
Groot was mijn verbazing toen ik vandaag mijn factuur kreeg en zag dat er geen korting voor de mobiele abonnementen opstond. Ook was de opstartkost van 49 euro voor internet NIET afgesproken.
Ik wens de factuur te protesteren maar ik heb wel afgesproken deel betaald.
Ik regen op een aangepaste factuur binnen de 14 dagen anders zal ik mij genoodzaakt zien om wat het de mobiele abonnementen betreft terug over te schakelen naar Mobile vikings. Het bedrag dat ik vandaag betaald heb is 162,16 - 4 (go plus) - 7,5 (Go Unlimited) - 49 = 101,66 euro (zie bijlage).
Klantnummer: 1.6850421
Zoals ik hierboven reeds aanhaalde: hier op Tribe kunnen we u daarmee niet helpen, wij zijn Orange niet. Tribe is een forum voor en door gebruikers, gewone klanten.
Hetgeen ik u nog kan adviseren is uw verhaal doen via messenger, naar het webcare team toe. Dat zijn wel Orange mensen. Het antwoord komt meestal niet onmiddellijk maar dat is omdat zij de tijd nemen om alles grondig na te kijken en de nodige interne diensten te contacteren. het voordeel is dat je een gefundeerd en volledig antwoord krijgt.
Meer kunnen wij hier op Tribe helaas niet voor u betekenen.
En nog iets hebben jullie dienen link die jullie promoten al eens uitgetest?
Je zal begrijpen wat ik bedoel. Er staat GEEN email adres als GEEN webformulier om in te vullen ...
Zegt de man van de klantendienst die een bedrijf vertegenwoordig dat hoop dat we alles digitaal gaan doen.
Wees gerust als ik een brief per post verstuur zal het zijn om den boel mee Orange op te zeggen.
@jankatleen schreef:
Zegt de man van de klantendienst die een bedrijf vertegenwoordig dat hoop dat we alles digitaal gaan doen.
Wees gerust als ik een brief per post verstuur zal het zijn om den boel mee Orange op te zeggen.
Ik weet niet of ik u goed begrijp, maar ik ben dus geen werknemer van Orange, noch werkzaam op de klantendienst.
Ik ben een gewone klant, net als alle andere leden hier op Tribe. Hetgeen wij doen is elkaar helpen door het uitwisselen van kennis en ervaring. Wij hebben dus totaal geen toegang tot de dossiers van Orange.