Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 16-12-18 11h49
Antwoorden: 12 antwoorden
Zou het mogelijk zijn om binnen Orange personen , dus klanten , zich te laten inschrijven voor testfases te ondernemen? Bedoel dan als er een nieuwe decoder op de markt komt of een modem of eventueel nieuwe technologien voor de gsm? Zodat de eindgebruiker de klant zelf deze kan testen? Makkelijk om dan ook een visie te krijgen van de verbeteringen en dat zich dan ook aanpast naar de noden van de klant.
Ik ben ook benieuwd wat er zal komen kwa abonnementen op gsm vlak en wat er zal veranderen.
Groetjes,
KJ
Dank u AssiaA voor de pluim 🙂
Ik ben trouwens zeker dat Orange zoals altijd zal komen met de waauw factor , ik bedoel hiermee ->toen Arend echt onbeperkt kwam had ik iets van waauw! Het heeft het de concurrenten echt moeilijk gemaakt , en als je kijkt de dag van vandaag heeft iedereen dit onbeperkt aanbod, enkel bij BASE is het voor 40 euro 25GB ipv 20GB bij Orange maar ik ben zeker dat men dit weer zal veranderen bij Orange 🙂 , geef toe Proximus vraagd voor onbeperkt internet ( op gsm ) + (veel minder voordelen) 3 euro meer he, nu ik hoop wel dat Orange dit zal aanpassen zodat ze terug de waauw factor krijgen.
Er komen interessante tijden.
Groetjes,
KJ
Dank u AssiaA voor de pluim
Ik ben trouwens zeker dat Orange zoals altijd zal komen met de waauw factor , ik bedoel hiermee ->toen Arend echt onbeperkt kwam had ik iets van waauw! Het heeft het de concurrenten echt moeilijk gemaakt , en als je kijkt de dag van vandaag heeft iedereen dit onbeperkt aanbod, enkel bij BASE is het voor 40 euro 25GB ipv 20GB bij Orange maar ik ben zeker dat men dit weer zal veranderen bij Orange , geef toe Proximus vraagd voor onbeperkt internet ( op gsm ) + (veel minder voordelen) 3 euro meer he, nu ik hoop wel dat Orange dit zal aanpassen zodat ze terug de waauw factor krijgen.
Er komen interessante tijden.
Groetjes,
KJ
Hey @Anonymous,
Graag gedaan! 🙂
We halen alles uit de kast om Orange verder te positioneren als bold challenger in de telecommarkt.
Wordt vervolgd ... ;-)!
Tribe erop los!
Groetjes
Assia