annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe testpersoon worden bij Orange?

Topic gestart op: 16-12-18 11h49

Antwoorden: 12 antwoorden

patrick2
Wijze
Wijze

Hoe testpersoon worden bij Orange?

Zou het mogelijk zijn om binnen Orange personen , dus klanten , zich te laten inschrijven voor testfases te ondernemen? Bedoel dan als er een nieuwe decoder op de markt komt of een modem of eventueel nieuwe technologien voor de gsm? Zodat de eindgebruiker de klant zelf deze kan testen? Makkelijk om dan ook een visie te krijgen van de verbeteringen en dat zich dan ook aanpast naar de noden van de klant. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Labels (1)
12 ANTWOORDEN 12
sbwtruong
Gewaardeerd verkenner

@Totem hiervoor ben ik ook wel geïnteresseerd 🙂 

Mvg,

Sandra

Cdt24801
Wijze
Wijze

@Totem

Wij zijn benieuwd Smiley Vrolijk

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Anonymous
Niet van toepassing

Ik ben ook benieuwd wat er zal komen kwa abonnementen op gsm vlak en wat er zal veranderen.

Groetjes,

KJ

Anonymous
Niet van toepassing

Dank u AssiaA voor de pluim 🙂

Ik ben trouwens zeker dat Orange zoals altijd zal komen met de waauw factor , ik bedoel hiermee ->toen Arend echt onbeperkt kwam had ik iets van waauw! Het heeft het de concurrenten echt moeilijk gemaakt , en als je kijkt de dag van vandaag heeft iedereen dit onbeperkt aanbod, enkel bij BASE is het voor 40 euro 25GB ipv 20GB bij Orange maar ik ben zeker dat men dit weer zal veranderen bij Orange 🙂 , geef toe Proximus vraagd voor onbeperkt internet ( op gsm ) + (veel minder voordelen)  3 euro meer he, nu ik hoop wel dat Orange dit zal aanpassen zodat ze terug de waauw factor krijgen.

Er komen interessante tijden.

 

Groetjes,

KJ

 

AssiaA
Orange-expert
Orange-expert

Dank u AssiaA voor de pluim Smiley Vrolijk

Ik ben trouwens zeker dat Orange zoals altijd zal komen met de waauw factor , ik bedoel hiermee ->toen Arend echt onbeperkt kwam had ik iets van waauw! Het heeft het de concurrenten echt moeilijk gemaakt , en als je kijkt de dag van vandaag heeft iedereen dit onbeperkt aanbod, enkel bij BASE is het voor 40 euro 25GB ipv 20GB bij Orange maar ik ben zeker dat men dit weer zal veranderen bij Orange Smiley Vrolijk , geef toe Proximus vraagd voor onbeperkt internet ( op gsm ) + (veel minder voordelen)  3 euro meer he, nu ik hoop wel dat Orange dit zal aanpassen zodat ze terug de waauw factor krijgen.

Er komen interessante tijden.

 

Groetjes,

KJ

Hey @Anonymous,

 

Graag gedaan! 🙂

We halen alles uit de kast om Orange verder te positioneren als bold challenger in de telecommarkt.

 

Wordt vervolgd ...  ;-)!

 

Tribe erop los!

 

Groetjes
Assia

Leden met de meeste pluimen