- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Ik kan mijn Sim kaart niet activeren!
Beste, ik heb net mijn simkaart ontvangen via de post. Maar nu staat er in de brief ga naar orange.be/activeren om je simkaart te activeren. Als ik daar mijn simkaart nummer invul en mijn e-mail staat er dat de gegevens niet kloppen. Kan iemand mij helpen ?
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Is je probleem inmiddels al opgelost?
Je kan altijd de oplossing markeren die je het beste geholpen heeft.
Op die manier help je andere tribers ook.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Naar Orange.be/sim surfen Je moet het simkaartnummer van de ontvangen simkaart invoeren en mogelijks een referentienr. dat bijgevoegd is bij de simkaart. Anders bel je 5000 of als je geen Orange-klant bent 02/7459500.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Naar Orange.be/sim surfen Je moet het simkaartnummer van de ontvangen simkaart invoeren en mogelijks een referentienr. dat bijgevoegd is bij de simkaart. Anders bel je 5000 of als je geen Orange-klant bent 02/7459500.
Ugh allen,
De link https://www.orange.be/nl/simactivation is de nieuwe die je moet gebruiken om je simkaart te activeren.
Totem's groetjes,
Totem
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
@Samad schreef:
Naar Orange.be/sim surfen Je moet het simkaartnummer van de ontvangen simkaart invoeren en mogelijks een referentienr. dat bijgevoegd is bij de simkaart. Anders bel je 5000 of als je geen Orange-klant bent 02/7459500.
Dat is nu net het probleem van de vraag steller. De gegevens die erbij gegeven zijn die kloppen blijkbaar niet dat is de foutmelding die elke keer er bij komt. Dus dit is een kwestie die de klantendienst moet nakijken.
