annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Info badges tribe

Topic gestart op: 01-12-19 13h35

Antwoorden: 37 antwoorden

kellydebelder
Veteraan verkenner

Info badges tribe

OPGELOST

Trouwens, je hebt niet enkel de rangen scout, verkenner, genezer en sjamaan, er zijn bij elke rang ook nog eens verschilende niveau's te doorspartelen:

  • De eerste is uniek, iedereen begint als rekruut scout. Dat is de enige scoustrang en de enige rang die als specifiek niveau "rekruut" heeft.
  • Vrij vlot kun je Verkenner worden. Eerst als aspirant.
  • Tweede niveau is Gewaardeerde.
  • Volgendse niveau is Ervaren.
  • Daarop volgt dan Veteraan
  • En tenslotte Leidende.

Eenmaal een hogere rang behaald herbeginnen de tussenliggende niveau's. Althans, dat vermoed ik, want er is nog niemand tot in de hoogste regionen doorgestoten. Wie weet staan daar ook nog nieuwe niveau's te wachten...

Wait and see zou ik zeggen Smiley Erg vrolijk

 

@npatelli  

@Pa 

@Anonymous 

Labels (3)
14 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN
patrick2
Wijze
Wijze

@kellydebelder  kijk eens in mijn profiel en in die van @Cdt24801  . Wij staan allebij op sjamaan op de tribe.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Cdt24801
Wijze
Wijze

@kellydebelder 

ik moet hier toch een kleine correctie/aanvulling aan brengen: de rang "scout" heeft wel degelijk ook meerdere tussenrangen. Er is niet enkel rekruut scout maar ook gewaardeerde scout, ervaren scout enz.

Hoeveel juist weet ik ook niet, je ziet ze zeer zelden omdat de overgang naar aspirant verkenner heel snel bereikt is. Zo snel dat inderdaad de meesten ineens van rekruut scout overspringen naar aspirant verkenner.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Cdt24801
Wijze
Wijze

@kellydebelder 

Hier een screenshot van de eregalerij. Zoals je kan zien bestaan er dus wel degelijk ervaren scouten en aspirant scouten, naast de rekruut scouten. Of er ook gewaardeerde, veteraan en leidende scouten bestaan, ik heb er zo meteen geen gevonden, maar ik vermoed dat ze wel voorzien zijn. Alleen, de overgang van scout naar aspirant verkenner is zo snel verdiend dat die tussenrangen gewoon in de meeste gevallen oversprongen worden.

Screenshot_2019-12-01 Ranglijst - Tribe.png

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Cdt24801
Wijze
Wijze

Ik heb even bij de franstalige versie gekeken: daar heb ik een gewaardeerde scout gevonden, dus ik vermoed dat alle tussenrangen ook bij scout bestaan. Enkel de allereerste tussenrang "rekruut" bestaat enkel bij de hoofdrang "scout"

Screenshot_2019-12-01 Têtes de liste de compliments - Tribe.png

vertalingen:

  • éclaireur = scout
  • pisteur = verkenner
  • guérisseur = genezer
  • chaman = sjamaan
  • novice = rekruut
  • apprenti = aspirant
  • confirmé = gewaardeerde
  • expérimenté : ervaren
  • vétéran = veteraan
  • chef = leidende
Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Cdt24801
Wijze
Wijze

Ik heb intussen ook bij de nederlandstaligen meerdere gewaardeerde scouten gevonden, hier een voorbeeld:

Screenshot_2019-12-01 Ranglijst - Tribe(1).png

Enkel van veteraan en leidende heb ik geen scouten gevonden, noch in de NL, noch in de FR versie.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Ice_queen
Gewaardeerd verkenner

kellydebelder
Veteraan verkenner

@patrick2  

Idd mooie en correcte uitspraak.

Wees wie JE bent, én kom op voor jezelf.

Maar, blijf open staan om jezelf te evolueren en meer kennis te vergaren uit eigen situaties, situaties van ànderen.

Een discussie op een beschaafde manier vindt ik iets positief! 

Maar swat, hier zou ik over kunnen blijven doorgaan... ^^ 

Mvg,

Kelly

 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

kellydebelder
Veteraan verkenner

Maar leef:

Voor het hier en nu, want je weet nooit wat morgen kan brengen....

Of wat morgen kan wegnemen. 

There for m, indeed... live for the moment. 

 

Ps. Dank je voor de bijlage info. 

 

Mvg, Kelly 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

elisabeth123
Ervaren verkenner

@Cdt24801 

Dankuwel voor uw uitleg. Ik heb nu 7 tribe bages. In mijn klantenzone staat dat ik één badge heb verdiend, namelijk Digital reload. Ik snap nog niet goed waarom ik op mijn Orange app nog maar een bage heb als ik er al zeven op tribe heb. Ik weet ook niet goed wat OTY bages zijn.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Cdt24801
Wijze
Wijze

@elisabeth123 

OTY badges, dat betekent Orange Thank You badges. Dat zijn badges die je kunt verdienen in uw Klantenzone van Orange, door allerlei opdrachten te vervullen. Welke opdrachten dat zijn staat allemaal in uw klantenzone, en ook in de app, in de rubriek Orange Thank You.

Vier van die badges zijn gelinkt aan Tribe: Tribe scout, Tribe Verkenner, Tribe genezer en Tribe sjamaan. Wat je moet doen om deze badges te verdien is duidelijk: die rang behalen in Tribe.

Per drie verdiende OTY badges (speelt geen rol dewelke) krijg je een cadeau van Orange. Allemaal in uw klantenzone, heeft dus niks met Tribe op zich te maken.

 

Dan heb je de Tribe badges. Dat zijn de badges die je hier op Tribe kan verdienen. Die badges zie je staan in uw profiel hier op Tribe. Aan deze badges zijn geen cadeaus verbonden, ze zijn enkel een beloning voor uw activiteit hier op Tribe. Je zou het ere-badges kunnen noemen.

Is dit duidelijk?

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Cdt24801
Wijze
Wijze

Het is echt een gewoonte aan het worden ... terwijl ik een heel epistel aan het schrijven ben maait Patrick mij het gras voor de voeten weg .... 😋 😎

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

JulienTerryn
Aspirant scout

Bedankt voor deze nuttige informatie 🙂

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

37 ANTWOORDEN 37
elisabeth123
Ervaren verkenner

@patrick2 

Nu snap ik het. Dankuwel voor uw uitleg!

Cdt24801
Wijze
Wijze

@Ice_queen 

Wat @Gregory schreef is helemaal correct. De meeste Tribers zijn reeds de tweede dag bevorderd tot Aspirant verkenner en hebben de rang van scout dus reeds achter zich gelaten.

Daar verslikt het systeem zich weleens in. De oplossing is dan inderdaad even een berichtje sturen naar het webcare team en dan komt het wel in orde. Als je net die ene badge tekort komt voor een cadootje, ja dan is die badge belangrijk, dat klopt ...

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Ice_queen
Gewaardeerd verkenner

Dank je voor deze verhelderende uitleg !

kellydebelder
Veteraan verkenner

Met veel plezier.

 

Mvg,

Kelly

patrick2
Wijze
Wijze

@kellydebelder  kijk eens in mijn profiel en in die van @Cdt24801  . Wij staan allebij op sjamaan op de tribe.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen