Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 31-05-20 13h54
Antwoorden: 8 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik ben al maanden lid van de tribe, maar kon me niet meer aanmelden omdat ik mijn wachtwoord niet meer wist..vroeg dus (meerdere x) nieuwe aan via mail, maar heb nooit een mail gehad.. na een telefoontje naar Orange gisteren gingen ze mijn abonnement resetten ofzo en moest ik na 15 min mijn gsm opnieuw opstarten en zou ik alle mails ontvangen haha dus niet!! In heb nu maar een nieuw profiel gemaakt, maar ben al mijn pluimen en punten kwijt dus🤔 jammer!!
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Linda_1903 dat is jammer te moeten lezen en een beetje raar ook dat je je wachtwoord niet kan resetten. Denk dat het ook eens uitgezocht dient te worden waarom het niet lukt. Je oude profiel zal dus hier ook nog bestaan en dus heb je de mogelijkheid nog altijd in te loggen , vermits wachtwoord reset. Zou dit eens via het webcare team door sturen ( Messenger of Twitter ). Deze zorgen dat het bij de juiste diensten terecht komt om het te bekijken. Als er een oplossing is dan contacteren ze je zelf terug.
Je hebt met je nieuwe profiel al 1 pluim gekregen maar punten hebben we hier niet.
@Linda_1903 Messenger of Twitter valt bij Orange onder het Webcare team. Dus social media eigenlijk. Dat zijn ook de enige wegen hoe je ze kan bereiken met een berichtje te sturen. Telefonisch ben je niet geholpen.
@Linda_1903 dat is jammer te moeten lezen en een beetje raar ook dat je je wachtwoord niet kan resetten. Denk dat het ook eens uitgezocht dient te worden waarom het niet lukt. Je oude profiel zal dus hier ook nog bestaan en dus heb je de mogelijkheid nog altijd in te loggen , vermits wachtwoord reset. Zou dit eens via het webcare team door sturen ( Messenger of Twitter ). Deze zorgen dat het bij de juiste diensten terecht komt om het te bekijken. Als er een oplossing is dan contacteren ze je zelf terug.
Je hebt met je nieuwe profiel al 1 pluim gekregen maar punten hebben we hier niet.
Nee geen punten hier idd maar op de app wel haha ik was aan het sparen voor een badge pff
@Linda_1903 ja je hebt geen punten op de app maar begrijp wat je bedoeld.
Ik vind Orange wel op messenger, maar weet jij hoe ik die web care meteen kan contacteren? Twitter gebruik ik niet