Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 31-05-20 13h54
Antwoorden: 8 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik ben al maanden lid van de tribe, maar kon me niet meer aanmelden omdat ik mijn wachtwoord niet meer wist..vroeg dus (meerdere x) nieuwe aan via mail, maar heb nooit een mail gehad.. na een telefoontje naar Orange gisteren gingen ze mijn abonnement resetten ofzo en moest ik na 15 min mijn gsm opnieuw opstarten en zou ik alle mails ontvangen haha dus niet!! In heb nu maar een nieuw profiel gemaakt, maar ben al mijn pluimen en punten kwijt dus🤔 jammer!!
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Linda_1903 dat is jammer te moeten lezen en een beetje raar ook dat je je wachtwoord niet kan resetten. Denk dat het ook eens uitgezocht dient te worden waarom het niet lukt. Je oude profiel zal dus hier ook nog bestaan en dus heb je de mogelijkheid nog altijd in te loggen , vermits wachtwoord reset. Zou dit eens via het webcare team door sturen ( Messenger of Twitter ). Deze zorgen dat het bij de juiste diensten terecht komt om het te bekijken. Als er een oplossing is dan contacteren ze je zelf terug.
Je hebt met je nieuwe profiel al 1 pluim gekregen maar punten hebben we hier niet.
@Linda_1903 Messenger of Twitter valt bij Orange onder het Webcare team. Dus social media eigenlijk. Dat zijn ook de enige wegen hoe je ze kan bereiken met een berichtje te sturen. Telefonisch ben je niet geholpen.
@Linda_1903 Messenger of Twitter valt bij Orange onder het Webcare team. Dus social media eigenlijk. Dat zijn ook de enige wegen hoe je ze kan bereiken met een berichtje te sturen. Telefonisch ben je niet geholpen.
Vergeet niet van in uw settings uw gsm nummer opnieuw in te voeren, anders gaat ge geen "punten" verzamelen voor uw OTY Badges hé.
Maar heel eerlijk, Tribe is toch veel meer dan een tool om "punten" te verzamelen, nietwaar? Dit is een forum waar klanten elkaar helpen door het uitwisselen van info en ervaring. Wij vervangen de klantendienst niet en zijn geen Orange medewerkers, maar de schat aan informatie en tips die je hier kan vinden is toch wel aanzienlijk... En wat er nog niet staat kan je altijd vragen.
Dat is in wezen de bedoeling en het nut van Tribe.
Nog een fijne zondag gewenst 😀
Ja je hebt gelijk hoor over het doel van de tribe en ik gebruik het niet alleen om de badges te krijgen, maar ook omdat ik van jullie meteen een antw krijg en niet naar Orange hoef te bellen 😉 jullie geven ook vaak een betere uitleg of oplossing dan de klantendienst haha
Dankuwel, dat zijn fijne lovende woorden.
En ja, we doen ons best om iedereen die met vragen of een probleem zit voort te helpen met onze kennis en ervaring. Daarom zijn we hier. Een hobby gelijk een ander ... 😋