annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Inloggegevens tribe

Topic gestart op: 31-05-20 13h54

Antwoorden: 8 antwoorden

Linda_1903
Gewaardeerd verkenner

Inloggegevens tribe

OPGELOST

Ik ben al maanden lid van de tribe, maar kon me niet meer aanmelden omdat ik mijn wachtwoord niet meer wist..vroeg dus (meerdere x) nieuwe aan via mail, maar heb nooit een mail gehad.. na een telefoontje naar Orange gisteren gingen ze mijn abonnement resetten ofzo en moest ik na 15 min mijn gsm opnieuw opstarten en zou ik alle mails ontvangen haha dus niet!! In heb nu maar een nieuw profiel gemaakt, maar ben al mijn pluimen en punten kwijt dus🤔 jammer!!

Labels (1)
2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN
patrick2
Wijze
Wijze

@Linda_1903  dat is jammer te moeten lezen en een beetje raar ook dat je je wachtwoord niet kan resetten. Denk dat het ook eens uitgezocht dient te worden waarom het niet lukt. Je oude profiel zal dus hier ook nog bestaan en dus heb je de mogelijkheid nog altijd in te loggen , vermits wachtwoord reset. Zou dit eens via het webcare team door sturen ( Messenger of Twitter ). Deze zorgen dat het bij de juiste diensten terecht komt om het te bekijken. Als er een oplossing is dan contacteren ze je zelf terug. 

Je hebt met je nieuwe profiel al 1 pluim gekregen maar punten hebben we hier niet. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

patrick2
Wijze
Wijze

@Linda_1903  Messenger of Twitter valt bij Orange onder het Webcare team. Dus social media eigenlijk. Dat zijn ook de enige wegen hoe je ze kan bereiken met een berichtje te sturen. Telefonisch ben je niet geholpen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

8 ANTWOORDEN 8
patrick2
Wijze
Wijze

@Linda_1903  Messenger of Twitter valt bij Orange onder het Webcare team. Dus social media eigenlijk. Dat zijn ook de enige wegen hoe je ze kan bereiken met een berichtje te sturen. Telefonisch ben je niet geholpen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@Linda_1903 

Vergeet niet van in uw settings uw gsm nummer opnieuw in te voeren, anders gaat ge geen "punten" verzamelen voor uw OTY Badges hé.

Maar heel eerlijk, Tribe is toch veel meer dan een tool om "punten" te verzamelen, nietwaar? Dit is een forum waar klanten elkaar helpen door het uitwisselen van info en ervaring. Wij vervangen de klantendienst niet en zijn geen Orange medewerkers, maar  de schat aan informatie en tips die je hier kan vinden is toch wel aanzienlijk... En wat er nog niet staat kan je altijd vragen.

Dat is in wezen de bedoeling en het nut van Tribe.

Nog een fijne zondag gewenst  😀

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Linda_1903
Gewaardeerd verkenner

Ja je hebt gelijk hoor over het doel van de tribe en ik gebruik het niet alleen om de badges te krijgen, maar ook omdat ik van jullie meteen een antw krijg en niet naar Orange hoef te bellen 😉 jullie geven ook vaak een betere uitleg of oplossing dan de klantendienst haha 

Cdt24801
Wijze
Wijze

@Linda_1903 

Dankuwel, dat zijn fijne lovende woorden.

En ja, we doen ons best om iedereen die met vragen of een probleem zit voort te helpen met onze kennis en ervaring. Daarom zijn we hier. Een hobby gelijk een ander ... 😋

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen