annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Kan geen berichten sturen op dit forum?

Topic gestart op: 30-09-20 00h07

Antwoorden: 5 antwoorden

Surfer
Ervaren genezer

Kan geen berichten sturen op dit forum?

heb meermaals een berichtje gepost in rubriek 'love...' en als ik op posten klik, kan ik mijn bericht niet zien of lezen. Het lijkt alsof ik niks heb gepost?

Nog iemand met dit problems?

Labels (1)
5 ANTWOORDEN 5
ericksb
Ervaren verkenner

Beste,

Dit komt waarschijnlijk omdat je een ban hebt gekregen. U hebt oftewel slechte woorden gebruikt t.o.v. iemand of gespamt etc.

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Surfer 

Ikzelf heb  geen problemen ervaren. Maar ik zit wel niet 24 op 24 achter mijn scherm.

Of er iets persoonlijks aan de hand is, zoals hier hoger gesuggereerd, dat zul je aan de CM moeten vragen.

Ik heb het persoonlijk nog nooit voorgehad, maar ik veronderstel toch dat wanneer je een ban opgelegd krijgt op een forum je daar ook van op de hoogte gesteld wordt, met de reden waarom. Vermits je zoiets duidelijk niet gekregen hebt, anders had je uw vraag hier niet gesteld, vermoed ik dus dat dit ook niet het geval is.

Maar zeker weten doe ik het dus niet.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Surfer  heb geen enkel probleem ondervonden ook niet met een andere browser.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Surfer
Ervaren genezer

@patrick2 Dat was gisteren de hele avond, omdat ik zag dat er ook niks op 't forum gepost was. Met 2 andere browsers hebben we het geprobeerd, niks hielp.

Dat zou een reden kunnen zijn, dat er iets was met dit forum of geen toegang ervan...

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen